Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
fjohan82 skrev:
skullen skrev:Fanns det verkligen XC60 helt utan skärm? Dvs utan den lilla kepsen längst upp på panelen?
Nej, helt utan skärm har åtminstone aldrig jag sett. En gissning (eller det kanske är rätt?) är att den lilla kepsen fanns på tidiga modeller då radion inte var integrerad i skärmen?
MY09-MY11a har en liten keps med skärm som standard och även en 7" skärm om man valt RTI. Helt utan skärm finns naturligtvis inte.

Från MY11b fick XC60 Sensus och kepsen försvann och alla bilarna fick 5" eller 7" skärm.
av Linqid
Jag vet många som inte bryr sig det minsta om att bilen inte är nedlackad, om att den har tygklädsel, små fälgar eller att den har panelinlägg i svart plast. Däremot vet jag knappt en enda som skulle kunna tänka sig en bil i den här prisklassen, och framför allt inte XC90, med halogen-ljus.

Att det ens erbjuds på S/V/XC90 tycker jag är lite lätt pinsamt av Volvo.
Användarvisningsbild
av svergie2
Linqid skrev:Jag vet många som inte bryr sig det minsta om att bilen inte är nedlackad, om att den har tygklädsel, små fälgar eller att den har panelinlägg i svart plast. Däremot vet jag knappt en enda som skulle kunna tänka sig en bil i den här prisklassen, och framför allt inte XC90, med halogen-ljus.

Att det ens erbjuds på S/V/XC90 tycker jag är lite lätt pinsamt av Volvo.
+1

Skickat från min OnePlus 3
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 100

Jag är tveksam. I landet Sverige älskar[…]

300kronors lådan fungerade! Växlar v&au[…]

Dimension på intercoolerrör?