Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Irrblosset
Brainded skrev:
Irrblosset skrev:Om jag hade haft någonstans att lägga upp en bild på den, så hade jag gärna länkat!
http://www.imageshack.us/

Ska se om jag kan hitta någon tråd här på forumet där mina skönheter syns ;)

mvh
Anders
SNYGGT!

Jag har lyckats överlista funktionerna här på jag rullar, så nu har jag mina pärlor i mitt personliga galleri...att kika på för den som vill.

Men varför har ni andra så otroligt dåligt med bilder under era profiler??? :???:
Användarvisningsbild
av Lilja
Okej antar att jag får ta tillbaka det där med kåpan då ;) Så vi är kvitt.
Dock kan jag bara tillägga som en ren parentes att Aston Martin inte ägs av ford längre.

I vilket fall. Jag tror inte heller att volvo går med förlust pga att volvo går med förlust, om ni förstår vad jag menar. För det roliga är det att ford har gått ut med att jaguar och och landrover ska säljas och volvo ska behållas.
Samtidigt presenteras att jaguar och landrover har gått med vinst och volvo med förlust.
Ska inte säga att jag är speciellt jätte insatt i varken landrover eller jaguars försäljningssiffror men jag har väldigt svårt för att tro att dom gått med vinst i samma koncern som volvo. Jag tror att ford har fifflat med siffror för att få mer för jaguar och landrover när det ska säljas.
Användarvisningsbild
av Irrblosset
Jim Profit skrev:
Irrblosset skrev: Den röda som du har på länken under din signatur? Den är ju allt annat än gammal!!! Skitsnygg! *avis*
Japp det är den, tack den är i hyfsat skick men blir snart ännu bättre hoppas jag. 8)

Ja, börjar man så vill man bara mer och mer...
Jag känner mest att jag är så jävla paraniod, vill liksom inte att bilen ska bli för snygg för då händer det bara nåt skit med den.
OM jag hade haft hus med gård, hade jag haft en urgammal rostburk och kört runt i, samt ett mycket snyggare bil-projekt!
Användarvisningsbild
av Brainy
Lilja skrev:Okej antar att jag får ta tillbaka det där med kåpan då ;) Så vi är kvitt.
Dock kan jag bara tillägga som en ren parentes att Aston Martin inte ägs av ford längre.

I vilket fall. Jag tror inte heller att volvo går med förlust pga att volvo går med förlust, om ni förstår vad jag menar. För det roliga är det att ford har gått ut med att jaguar och och landrover ska säljas och volvo ska behållas.
Samtidigt presenteras att jaguar och landrover har gått med vinst och volvo med förlust.
Ska inte säga att jag är speciellt jätte insatt i varken landrover eller jaguars försäljningssiffror men jag har väldigt svårt för att tro att dom gått med vinst i samma koncern som volvo. Jag tror att ford har fifflat med siffror för att få mer för jaguar och landrover när det ska säljas.
Intressant, inte omöjligt... går att göra mycket med koncernredovisning. Tur jag inriktade mig mot management när jag läste ekonomi! ;)

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Jim Profit
Lilja skrev:Dock kan jag bara tillägga som en ren parentes att Aston Martin inte ägs av ford längre.
Ja jag hörde något om det, kommer du ihåg vilka som köpte Aston?
Användarvisningsbild
av Lilja
Jim Profit skrev:
Lilja skrev:Dock kan jag bara tillägga som en ren parentes att Aston Martin inte ägs av ford längre.
Ja jag hörde något om det, kommer du ihåg vilka som köpte Aston?
Inget bilföretag iallafall. Tror det var nån engelsk investgrupp eller något sånt, så nu är aston martin tillbaka i engelska händer ;)
Användarvisningsbild
av polcirkeln
Trist utveckling att "riskkapitalbolag" söker bli ägare till bilmärken. Mycket bättre med andra bilmärken (även om man inte gillar just det märket) eller gamla industialistfamiljeimperium. Det sämsta ägarna är nog "institutioner" - har ingen vilja att åstadkomma något innehåll i borlaget.

Finns nog viss insikt i att bra försäljning av statusmärke som ägs av dussinmärke går genom att undvika spår av dussinmärket i statusbilen.
av matzen10
Irrblosset skrev: Men varför har ni andra så otroligt dåligt med bilder under era profiler??? :???:
Men jag såg bara 2 bilder under din profil?!? :-)

M V H
---> Matz
Användarvisningsbild
av Brainy
Har inte alls anammat den där funktionen...

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Irrblosset
Brainded:
Klicka på din profil och kika i högra spalten efter "braindeds personliga galleri", klicka där och ladda upp bilder med hjälp av knappen nere till vänster!

Kom igen allihopa, sätt i gång och ladda upp nu... jag vill SEEEEE! :-)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Laga rost Göteborg?

Akram Bil vid gamla Siba lagade min sådan […]

Laddbox

Vi körde på en PhaseBox med spiralkabel[…]

Överhettad motor, grundorsak?

Hur vet du att den är överhettad?? Upp t[…]