Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Guru
Hertz har ju något de kallar "fun selection". Vet inte om jag håller med men lite roligare än standardutbudet är det ju...
Användarvisningsbild
av Funk
Hertz I Göteborg har haft Polestartrimmade bilar att hyra ut ett tag redan.. :D

/Thomas
Användarvisningsbild
av Guru
Lucif3r skrev:
Guru skrev:Hertz har ju något de kallar "fun selection". Vet inte om jag håller med men lite roligare än standardutbudet är det ju...
Kanske borde kallas "Less Dull Selection" då :lol:
:D Håller med. Kan eventuellt bero på varje individs förhållningssätt till saker och ting. Halvfullt eller halvtomt glas...
Gillar min Volvo men handen på hjärtat, rolig är inte ordet som bäst beskriver den.
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Volvo är ju inte direkt det första märke man tänker på när man tänker på en "rolig" bil... :lol:
Men Jag gillar min V70T5, den skjuter på bra som en bruksbil med sina 225hk/310nm. Kan den gå bättre? Absolut. Går det få den att gå bättre? Helt klart, vissa pressar ju ut 1000hk ur T5orna :roll:
Chassit är kanske inte speciellt optimalt för hög prestanda dock... :P
av Lövet
Hann tyvärr inte ta någon bild men jag mötte en V70 2.0F R-design idag. Väldigt märkligt tillval kan jag tycka...
Användarvisningsbild
av Guru
Lövet skrev:Hann tyvärr inte ta någon bild men jag mötte en V70 2.0F R-design idag. Väldigt märkligt tillval kan jag tycka...
Ser en titangrå V70 DRIVe R-design ibland. Jättefin bil men mer show än go.
I fallet 2.0F så kan det säkert vara företagspolicy som ligger bakom...
av Lövet
Kinetic men med xenon, backvarnare och stora skärmen. Hade det inte varit enklare att ta en Momentum?
Inte mig emot dock. Tycker bilen blir dubbelt så snygg utan kromet runt rutorna.
https://www.kvd.se/auktion/personbil/Vo ... 6hk/711508
av Lövet
Av någon märklig anledning så har Momentum på S80 textil/T-tec medans V70 har haft halvskinn i samma paket.
Men visst har du rätt att annonsören är ganska oseriös som skriver halvskinn, det är helt fel.
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 100

Jo,bra med mellanservice men att det skulle p&arin[…]

Sport chassi

Hej alla Jag har en v70 momentum med sport chassi[…]

Laga rost Göteborg?

Akram Bil vid gamla Siba lagade min sådan […]