- mån 02 feb 2015, 14:27
Den här versionen av låten är grymt bra och Oskar Linnros har gjort ett fantastiskt arbete med den. Jag vet inte vem Amanda Bergman är, men hon sjunger den väldigt bra.
Det är en mäktig reklamfilm som ger mig goosebumps, men fortfarande är Zlatan-filmen bättre. Den med Robyn gillade jag inte alls, bara konstig tyckte jag. Den där med SHM var också bra. De kan det där med reklamfilmer, och så gillar jag att Volvo har sitt eget typsnitt som återkommer precis överallt (i bilen, på reklam, i texter.... you name it)
Slogan "Made by Sweden" är fantastisk och får mig att vara stolt över Volvo.
Sedan gillar jag fortfarande konceptet "Det finns en bil som får Sverige att rulla" - för det stämmer så jäkla bra!
Det är en mäktig reklamfilm som ger mig goosebumps, men fortfarande är Zlatan-filmen bättre. Den med Robyn gillade jag inte alls, bara konstig tyckte jag. Den där med SHM var också bra. De kan det där med reklamfilmer, och så gillar jag att Volvo har sitt eget typsnitt som återkommer precis överallt (i bilen, på reklam, i texter.... you name it)
Slogan "Made by Sweden" är fantastisk och får mig att vara stolt över Volvo.
Sedan gillar jag fortfarande konceptet "Det finns en bil som får Sverige att rulla" - för det stämmer så jäkla bra!
V60 D2 Momentum MY15, Caspian blå.
Extra Utr: Automatare, VOC-klimatpaket, teknikpaket HP7/SC, Rex 17" hjul
Tidigare bilar: V40 D2 (MY13), V70II (MY09), V50 (MY07) och S40 (MY04)
Extra Utr: Automatare, VOC-klimatpaket, teknikpaket HP7/SC, Rex 17" hjul
Tidigare bilar: V40 D2 (MY13), V70II (MY09), V50 (MY07) och S40 (MY04)