- mån 06 jan 2014, 23:58
Jag kör med tre stycken 60watt LED extraljus som det har pratats om i denna tråd. Och jag tycker att dom är i klass med mina 70watt xenon konverterade extraljus jag hade innan dessa. Gillar förlåt älskar uppstartstiden på LED ljusen mot xenonet. Har förövrigt både xenon i bilens helljus och i två till extraljus och när man slår på helljuset märker man hur långsamt xenonet är att starta. Jag kommer inte att gå tillbaka till xenon nått mer nu när jag har fått på LED ljusen på bilen.
Edit: Körde en bil med 70watt xenon igen(Mina gamla NBB 175or på 70watt) efter ca ett halvår med led och kom på att jag saknade xenonljuset/längden efter ett bra tag med LED. Så nu har jag 3*70watt xenon konverterade Biltema extraljus 9" för 199kr/st och 70watt i helljuset på bilen med. Gillar mitt 600meters ljus igen som jag inte hade med LED ljusen.
Edit: Körde en bil med 70watt xenon igen(Mina gamla NBB 175or på 70watt) efter ca ett halvår med led och kom på att jag saknade xenonljuset/längden efter ett bra tag med LED. Så nu har jag 3*70watt xenon konverterade Biltema extraljus 9" för 199kr/st och 70watt i helljuset på bilen med. Gillar mitt 600meters ljus igen som jag inte hade med LED ljusen.
Senast redigerad av 1 svempus, redigerad totalt 0 gånger.
bilen på garaget http://www.garaget.org/?car=310949 min Saab 9000CDE med 250 pigga pållar under huven =) och 380nm i vrid.