- tor 22 jan 2015, 12:59
#941737
Heh, jadu crumpets... Vart ska man börja.... "Du har fel om allt".
850 är EXTREMT simpel elektroniskt jämnfört med dagens bilar som vägrar starta så fort en glödlampa är sönder(överdrivet, såklart ;)).
Dom är dessutom inte alls speciellt mycket mer svårmekade än en 2/7/900 - det anser bara folk som öppnat huven utan att röra en skruv.
Airbagen är elektronisk även på 7/900. Sido-kudden i 850 är mekanisk - precis som 900-serien när dom fick det.
7/900 har också ABS, som dessutom fungerar EXAKT likadant.
7/900 har dock ingen färddator, men det hade inte dom första 850 heller ;)
850 är EXTREMT simpel elektroniskt jämnfört med dagens bilar som vägrar starta så fort en glödlampa är sönder(överdrivet, såklart ;)).
Dom är dessutom inte alls speciellt mycket mer svårmekade än en 2/7/900 - det anser bara folk som öppnat huven utan att röra en skruv.
Airbagen är elektronisk även på 7/900. Sido-kudden i 850 är mekanisk - precis som 900-serien när dom fick det.
7/900 har också ABS, som dessutom fungerar EXAKT likadant.
7/900 har dock ingen färddator, men det hade inte dom första 850 heller ;)