Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av SubMarine
T-rex skrev:Kör vida 2011D på win7 ultimate MEN måste ha IE8, IE9 går inte för då får jag som i tråden längre upp, (detta visade sig även på vadis) http://ladda-upp.se/image.php?id=15584&size=full
Har samma problem på min laptop med 2011D och Win7 X64. På min stationära fungerar det dock fint med 2011D, Win7 X64 och IE9. Riktigt skumt fel.
av tomsa
Net Framework av senaste version ? Tror det är 4
Kollat med och utan brandvägg/virusskydd?
Visas den i webbläsaren eller fattar jag fel?
Isåfalll testa en annan läsare,explorer,google osv
Under inställningar/avancerat i dessa finns diverse val som kan vara ur- eller ibockade typ visa bilder osv,finns ang säkerhet osv åxå.

Jag chansar vilt nu märks :lol:
Användarvisningsbild
av Loppan78
Den visas i webläsaren, där är du korrekt ute men den fungerar endast i explorer och hellst version 8.
Den har inget uttalat stöd för IE9 (Vida 2012B har komplett stöd för IE9) men det fungerar fint för oss som kör med kina dice. Det som inte fungerar i IE9 är bl.a annat vissa funktioner i ordersystemet vilket vi inte har någon nytta av.
Jag kör som sagt IE9 och Vida 2012A och det fungerar till det jag använder det till.
Användarvisningsbild
av Tallberg
Hej!
har beställt en dice också nu, det jag funderar på är min dator som har win7 home premium.
Är det bäst att uppdatera den från microsoft till Professional eller ska man ta Ultimate versionen? Det skiljer ju inte mer än 100kr. 1649kr för en uppdatering till professional..
Nån som kör Ultimate till Vida?
Användarvisningsbild
av wissel
Någon som varit inne o ändrat/ inaktiverat Bältespåminnelse ?
Försvinner även Gongljudet ?
Kan man bara ta bort ljudet med påminnelsen visuellt vara kvar ?
Tagit bort backfunktionen på torkaren bak.....
Ändrat tiderna för belysningen till 90 sek....
Skall kolla om det finns alternativ för infällning av speglarna, typ vid pålarmning osv.....
Ändrat Ljusvredet men ändrat tillbaka.tyckte original var bättre...hmm.
Mitt Laptop batteri är uselt så jag hinner inte titta ordentligt, måste få till lite 240v snart..... :P
Berätta vad ni har gjort med hjälp av Vida......
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 241
Fel centerhögtalare?

Då jag själv i veckan har häm[…]

B30a i en 740?

Det är möjligt att regga. Men.... D&arin[…]

En tanke jag har haft i huvudet ett tag. Med tan[…]