- fre 03 mar 2006, 09:31
#32413
Men framtiden får utvisa, den har sällan fel.
*NCR*Och sen kommer det en 34 raders utläggning där idiotförklarande av andra medlemmar kommer i rask takt.*
så var det ändå inte? Det var inte på nåt sätt en avsikt.?.. däremot känns det otroligt att det man just gjorde igår är omöjligt.. För det var en total verklighet i snö och 10 minus.. men nog om det.
*vetten* Eftersom du sitter inne med bra information som höjer alltihopa kanske du kan bidra? Och inte bara läsa? Att diskutera är intressant. Det blir intressantare med flera debattörer? Kanske dags att delta?
Jag ser ju att jag tar plats..? Men som sagt med flera människors tankar så kanske jag inte måste fylla så många tomrader?
för övrigt handlade inte diskussionen om vilken bil som är bäst? Den handlade om kvalitet. Någonting som just ford har en del problem med.
Kvalitet är inte bara en lack utan en hel tankeserie i konstruktionen av en bil.
Såå eftersom volvo har haft skaplig kvalitet så kändes det som att dom skulle visa ford? Dock känns det idag som att ford mera eller mindre smittat volvo med mindre kvalitetstänkande. DET handlade allt om.. Så ingen öm tå här inte.. mest förvåning över din jämförelse.
för att förtydliga så.. inga av dessa rader är tänkta att kränka eller som påhopp utan bör läsas informativt.
Såå nog om detta och ha en bra helg på er..
CarMan skrev:trots att jag kört tusentals bilar i min vardag... och ägt några fabrikat känner jag att jag vill inte köpa en japansk bil för att uppnå dom kriterierna du satte. Volvo stod för det i stort sett outslitliga..lägg märke till STOD. Blir intressant att se om en N serie kommer att bli 15 år gammal? Eller 20 med för den delen? Som det är idag så krämporna som kom efter 10 000 mil.. verkar komma redan under bilens första 2000 mil...jbl skrev:Jag kan hålla med om att kvaliten är sämre på dessa nya bilar om jag jämför mot mina äldre Volvo upp till -95 som jag har ägt.
ett järnspett går sällan sönder. Detta på grund utav få rörliga deler & inget elsystem.
Det gäller bara att ha rätt matrial val & rätt utformning = bara 2 parametrar som måste vara rätt.
Men framtiden får utvisa, den har sällan fel.
*NCR*Och sen kommer det en 34 raders utläggning där idiotförklarande av andra medlemmar kommer i rask takt.*
så var det ändå inte? Det var inte på nåt sätt en avsikt.?.. däremot känns det otroligt att det man just gjorde igår är omöjligt.. För det var en total verklighet i snö och 10 minus.. men nog om det.
*vetten* Eftersom du sitter inne med bra information som höjer alltihopa kanske du kan bidra? Och inte bara läsa? Att diskutera är intressant. Det blir intressantare med flera debattörer? Kanske dags att delta?
Jag ser ju att jag tar plats..? Men som sagt med flera människors tankar så kanske jag inte måste fylla så många tomrader?
för övrigt handlade inte diskussionen om vilken bil som är bäst? Den handlade om kvalitet. Någonting som just ford har en del problem med.
Kvalitet är inte bara en lack utan en hel tankeserie i konstruktionen av en bil.
Såå eftersom volvo har haft skaplig kvalitet så kändes det som att dom skulle visa ford? Dock känns det idag som att ford mera eller mindre smittat volvo med mindre kvalitetstänkande. DET handlade allt om.. Så ingen öm tå här inte.. mest förvåning över din jämförelse.
för att förtydliga så.. inga av dessa rader är tänkta att kränka eller som påhopp utan bör läsas informativt.
Såå nog om detta och ha en bra helg på er..