Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Lövet
Avsaknad av xenon på välutrustad toppmodell. Smakar USA-spec igen.
Användarvisningsbild
av SvenB
Har inte Automan ofta bilar som kommer från Volvobil i Göteborg?
Användarvisningsbild
av crumpets
Automan är såvitt jag vet 99% bilar som ej blev sålda internt på volvobil som direkt slussas ut till automan istället. Den resan har min bil tagit t.ex. Stod osåld på volvobil ett antal månader sen köpte automan. De har även extremt mycket högspecade lågmilade bilar till rätt bra pris vilket ytterligare borde tala för att får mest bilar som varit tungsålda internt.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Tycker ofta att kristianstads automobil får sig tilldelat bilar med hög spec och lite udda kombinationer, precis som automan
av Lövet
Vansinnigt dyr dock. Den borde vara rejält billigare än en T6.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Ja visst är den dyr! Finns en 3.2 MY14 på akvidson bil för 289, men dom verkar ha ett härligt motorljud.

av Linqid
crumpets skrev:
simonhalmstad skrev:http://www.blocket.se/kristianstad/Volv ... w=3&last=1
Wat... Vem tar en momentum och lastar på allt det där :shock:
Någon 3.2 AWD har man ju aldrig kunnat köpa i Sverige så eftersom den är svensksåld kommer den garanterat från Volvo. Jag har flera bekanta som ständigt kör testbilar från Volvo och vad jag fått förklarat för mig specas alltid bilarna efter vad man vill testa just där och då. Kombinationerna kan därför bli lite hur som helst på dessa bilar, vilket ju vi sett många gånger.
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 100

Är det en volvofälg?

Är Tesla Y verkligen på 360 l? J[…]

Felkod B5

Hej allihop! Vi var och kollade på en XC60[…]

Välkommen ut i trafiken