Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av AndreasThn
Lövet skrev:
Intressant om det stämmer. Det är ju inget krav heller vad jag förstår så man har väl snålat in på det på US bilar.
Det stämmer då jag jobbade på Saab "back in the days"...
Användarvisningsbild
av MartinS
Mittkonsollen är ju från 2010, så det är ju den gamla bilen men med ny inredning. Det är mycket på bilen som man ser är från pre-facelift. Ny front kändes väl kul om man ändå reparerade den, och så smackade man på ny bakkjol och sidokjolar när man ändå var i farten för att det skulle matcha. Men att byta hela inredningen inkl. innertaket hade man ju inte "behövt", men det är klart att det blir ju lite trevligare kanske för att matcha exteriören.
Användarvisningsbild
av MartinS
Vad? Det är så XC60 ser ut invändigt fram till 2011B.
av Periodare
Oseriösa firmor finns det gott om. Bara att söka lite inspirerat på blocket. Nyare bil med (i Sverige) ovanlig motor (bensin).
Kolla på HF bilförmedling :http://www.blocket.se/hf-bilformedling?ca=11
Varför råkar bara nyare bensinbilar sakna nummerskylt hos dem???
av Schmoyoho
MartinS skrev:Vad? Det är så XC60 ser ut invändigt fram till 2011B.
2011...B? Jag tänkte på den övre skärmen? Aldrig sett något sådant :shock: Vad används den till i vanliga fall?
Användarvisningsbild
av grillchips
Schmoyoho skrev: 2011...B? Jag tänkte på den övre skärmen? Aldrig sett något sådant :shock: Vad används den till i vanliga fall?

Samt annons borttagen, gick den direkt eller kontaktade någon här firman? :)
Användarvisningsbild
av TommyP86
Schmoyoho skrev:
MartinS skrev:Vad? Det är så XC60 ser ut invändigt fram till 2011B.
2011...B? Jag tänkte på den övre skärmen? Aldrig sett något sådant :shock: Vad används den till i vanliga fall?
Den övre används till det mesta, den undre är för backkamera, navigation etc. Den övre motsvarar radiodisplayen i en v70 2008 och den under rti-skärmen.
Användarvisningsbild
av sura56
HiTek skrev:Här har vi en till:
http://www.blocket.se/halland/Volvo_V60 ... ?ca=15&w=3

Femcylindriga AWD fanns aldrig på svenska marknaden för V60 b.la.
Vad är det som säger att den är krockad?
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 34

Jag gillar EV9 :-) men de behåller vä[…]

Batmacs Model 3 2020 - Enemy

Jag får alltid brottas med Circle Ks laddare[…]

Är MAP-sensorn rengjord? Tycker i övrigt[…]

Volvo gör ingen skillnad på olika klima[…]