Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av SubMarine
Old KnotVillage skrev:Får man sälja sånt på tradera? Ska kanske bränna några 2011A och lägga ut... :)
Du lär inte få sälja piratkopierad mjukvara på tradera nej. Jag antar att man får en bränd DVD om man köper Vida på tradera.
av HiTek
SubMarine skrev:
Old KnotVillage skrev:Får man sälja sånt på tradera? Ska kanske bränna några 2011A och lägga ut... :)
Du lär inte få sälja piratkopierad mjukvara på tradera nej. Jag antar att man får en bränd DVD om man köper Vida på tradera.
Korrekt!
av matte75
Ni som har konto på Tradera kan ju anmäla annonsen och fråga Tradera om det är tillåtet att sälja piratkopierade skivor.
av Droopy
matte75 skrev:
Ni som har konto på Tradera kan ju anmäla annonsen och fråga Tradera om det är tillåtet att sälja piratkopierade skivor.

På tradera får man numera sälja i princip vad som helst verkar det som, dom struntar fullständigt i de flesta anmälningar nu för tiden.

ursäkten de har är ofta att de inte har möjlighet att kontrollera allt.

Dropshipping, bulvaner mm är mycket vanligt där nu för tiden, då Tradera hade ett öppet forum hade jag några långa inlägg om detta och fick snart ett mail att jag borde tagga ner lite med mina såkallade anklagelser, fast jag hade helt rätt i mina påståenden.
av timebandit
Utöver att bara kolla och radera felkoder så kan man diagnostisera jätte många komponenter var för sig för att hitta själva problemet.
Senast i helgen hjälpte jag en kompis att fylla på additiv, köra pumpen till adm, regenerera partikelfiltret.
På min bil kunde jag felsöka problemet med konstant regenerering.

Man kan göra otroligt mycket med vida/dice.
Visst, man kan inte ladda ner mjukvara utan abonnemang men det behövs väldigt sällan.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk
av Gelis
Kan vi försöka hålla oss till bra eller dåliga saker med Kina dice och Vida, och ge varandra tips om hur och vad man hittar i vida. Och inte jiddra om Traderas policys osv osv i den här tråden. Det är upp till var o en var man köper skivan.
Användarvisningsbild
av johnnype
Kan man uppdatera mjukvaran i en kina DiCE med VIDA? Jag menar själva DiCE'enhetens firmware alltså. 2011D klagade på att den var gammal.

Är det någon som prövat eller kommer det att "bricka" enheten då?

Jag fick förövrigt inte DiCE att funka på en Windows 7 64bit bärbar :/
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 241
Tysta sommardäck V90

Upplever ni att bilen lätt får ”S[…]

Visa din semesterbil(d)

En första premiärtur blev ner till Fal[…]