Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CarMan
VIDA kräver en dator med ett minimum på 1 gigabites ram minne & en prosessor på minst 1,8
bara den datorn borde ju vara värd en slant, + vad nu VCT2000 eller DICE:n är värd + vad programvaran är värd.

det är uppenbarlign nått som inte stämmer, det är jag 100 på!

sen så lägger man väll inte ned en verksamhet bara för att kortet rykt? (låter för somen svart verksta som gör med pirat kopia på VADIS)
Användarvisningsbild
av cybermunk
Jag säger som jag har sagt tidigare att tråden kan LÅSAS då jag fått dom svar jag vill och anledning till att han slår igen är fler än kortet men en e ekonomiska orsaker.
Användarvisningsbild
av CarMan
han kanske kan sälja rörelsen? så brukar man göra...
Användarvisningsbild
av cybermunk
LÅS TRÅDEN DÅ DISKUTIONEN SPÅRAT BORT FRÅN ORGINAL TRÅDEN
av S.t.r.a.n.D
Spårat bort??? Vi diskuterar ju fortfarade VIDA/VADIS, det var ju det du startade tråden om...

Varför köpa VCT2000 på Ebay för....10-15000:- :roll: när man kan köpa av denna killen för 1500:- :???:
Användarvisningsbild
av CarMan
jag tror vi klämde på en öm punkt !!! (nåt är helt klart lurt)
av S.t.r.a.n.D
CarMan skrev:jag tror vi klämde på en öm punkt !!! (nåt är helt klart lurt)
Helt klart!! Kanske ändå bäst med en låsning då detta ändå inte leder någon vart..
Användarvisningsbild
av CarMan
varför ska allt altid låsas?
när man inte vill skriva i tråden längre så blir den ju bortglömd automatisk, o än så länge så håller vi os inom rimliga gränser.
jag tycker att det absolut hör till tråden att reda ut om det är vida eller vadis deta gäller, så om nån som söker får rätt uppfattning om vad ett sont program kan kosta & om det går att att andvända som privat person.

Själv känner jag bara till en verksta som har vida som inte är en återförsäljare (stockholms polisen)

Joo, det är den. Jag har använt den n&au[…]

P0171

Har du provat lyfta batteripolen en stund så[…]

Grå kanske är bättre, bara fä[…]

Är det en volvofälg?