- lör 20 nov 2010, 01:19
99% har gjort fel och så är det tyvärr oftast när någon klagar på just Biltemas grejor.
"Bryt ihop och gå vidare"
Bara att inse att ni/du gjort fel :-O)
Börja om med Feltemas grejer eller köp andra grejer, men glöm inte att göra rätt denna gång så att du slipper klaga på Mekonomen eller Skruvat eller någon annan säljare av samma produkt som du/någon förstört tidigare av "misstag" :-DD
Ja och LYCKA TILL
-)
hollan skrev:bytte främre hjullager (nav) på brossans v70 140hk 99 de höll 700mil = katastrof!!! tänkte ok kan ha varit en dålig sänning polaren behövde nytt hjullager fram på sin v70 -07 140hk hade dåligt med pengar köpte på biltema och jag bytte de nu i sommras i dag när jag montera hans vinterhjul så glappa det och morrade efter knappt 600 mil sånt skit och jag som får stå och jobba blir så trött får byta igen och man kan ha roligareLätt att klaga :-O) Men oftast är det mekanikern bakom jobbet som kanske har gjort fel ?:-/ Att ett av biltemas lager som ju är ett SKF-lager kraschar efter 600 mil beror till 99% på att den som skruvat dit det gjort fel och då speciellt på framhjulen då man måste ta hänsyn till moment eller om man inte har tillgång till momentnyckel eller andra hjälpmedel, ja DÅ ÄR DET BARA KÄNSLA av den som gör jobbet, så om ditt framhjulslager kraschar efter 600 mil så har han som skruvade dit det antagligen gjort FEL :-O)
99% har gjort fel och så är det tyvärr oftast när någon klagar på just Biltemas grejor.
"Bryt ihop och gå vidare"
Bara att inse att ni/du gjort fel :-O)
Börja om med Feltemas grejer eller köp andra grejer, men glöm inte att göra rätt denna gång så att du slipper klaga på Mekonomen eller Skruvat eller någon annan säljare av samma produkt som du/någon förstört tidigare av "misstag" :-DD
Ja och LYCKA TILL

HaDe
vetten
Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"
vetten
Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"