Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Gelis
Kan ta världens tid från Kina, framförallt om det är fri frakt, dom kör med det billigaste alternativet. Har själv råkat ut för detta, tog över 14 dagar innan paketet var inlämnat efter man fått trackingnummret (shipping info received) sedan tog det över en månad innan det dök upp.
Användarvisningsbild
av Pickadoll
Köpte en på ebay idag. Tänkte jag skulle förbereda mig med att formatera om laptopen och avinstallera all malware på den. Sen är det bara vänta....
Användarvisningsbild
av Pickadoll
Tokfan verkar ju inte ha skickat den än, inte fått nåt trackingnummer än iaf. Nån som köpt av han från Litauen på ebay som vet ifall han brukar vara seg?
av andersuw
Ja, jag har köpt därifrån och nej, det var inget segt med leveransen eller något annat. Men det finns några inlägg närmast ovanför i tråden som antyder att han möjligen har leveransproblem just nu. Kan ju vara att han väntar på grejer från Kina eller så. Föreslår att du skickar honom en förfrågan (på engelska) via meddelandefunktionen på ebay. Jag hade kontakt med honom den vägen både före och efter köp och fick bra och snabb respons.
av andersuw
Låter bra det! :D Mitt intryck är att detta är en pålitlig och hjälpsam person. Fick frågor besvarade snabbt och korrekt före och efter köp, grejerna dök upp rätt fort efter beställning och allt har hittills fungerat som jag förväntat mig när det gäller installation och användning.
Användarvisningsbild
av Derank
seriöst, orkar man inte vänta mer en ett dyngn på att någon ska skicka iväg ett paket nu för tiden? ni har aldrig handlat från asien märker jag. Vilken tur att man inte har försäljning längre.
Användarvisningsbild
av Pickadoll
haha, lite ivrig blir jag allt. Trodde det hade gått 2 dygn nämligen men inläggen säger 1 dygn. Man blir lite dagvild när man jobbar natten. Men jag har även köpt från Kina men då räknar jag iskallt med 5 veckor.
  • 1
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 241
Ventilationsgaller V90-18

Tack för hjälpen!

Mycket tråkigt att det överhuvudtaget h[…]

Problem med dörrlås v60

Klockrent. Exakt samma felbeskrivning som mitt pr[…]