Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av fjohan82
StefanN skrev:Nån mer som bytt?
Spoiler »
Nix, jag håller ut ett tag till... 8)
Användarvisningsbild
av Steffe3
Fick nya däcken igår (Hankook K120), så nu är det bara att planera montering ^^ Ska bli skönt att slippa bullret, men dubben har antagligen hållt en på vägen mer än en gång i vinter.
Användarvisningsbild
av grillchips
Jag byter idag! 11.35 ska bilen vara på plats, jag räknar ner med stor entusiasm! :D
Användarvisningsbild
av lennarte
740-in rullar nog på nya Nankang efter helgen :lol:
Ska försöka planera in det. Ink. demontering, smörjning och montering av bromsklossar. Ska även försöka hinna med att spruta olja i alla håligheter, balkar, dörrar m.m. Har skaffat mig en sådan här (beg. från jobbet), den översta röda
http://www.anti-corrosion.com/produkter/farg/krebs.html
+ en slang för hålrum (den som ligger runt om "smågrejerna). Får se hur detta fungerar...... Han som fick min "riktiga" utrustning har inte "kommit igång" än, verkar vänta in min pensionering..... :roll:
Ska byta på 3 bilar till, ink. oljesprutningen och bromsar så det får nog bli en var helg framöver ;-// ......
Användarvisningsbild
av grillchips
Bild

Sådärja! Äntligen, vilken fröjd det är. Om nu bara alla hål i vägen kunde läggas igen så vore allt super.
Användarvisningsbild
av joel80
Stackarn ser lite dammig ut...
Användarvisningsbild
av grillchips
En aning. Har inte hunnit tvätta ordentligt alls det här året, det har bara blivit avspolningar mellan varven. Föräldraledig, jobba som anställd och driva eget tar lite tid, tydligen. :lol:
Men imorgon blir det bättring!
Användarvisningsbild
av grillchips
Jag återkommer med en acceptabel standard imorgon efter lunch! :lol:
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 23

Om man räknar med att få högre av[…]