Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Okej men den var borta ett tag igår.
av Lövet
Det är 23000 mil i annonsen nu istället för 15000
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Här är en V70-14 med nya D4 motorn och utrustningsnivån bas med plåtfälgar med hjulsidor och plastratt och ingen farthållare, den blir nog svårsåld. http://mobil.blocket.se/halland/Volvo_V ... ?ca=11&w=3
av Lövet
Fattar inte att handlaren inte slänger på ett par ordentliga alufälgar. Men plastratt, även Kinetic ratten är ju skinn, finns det verkligen en annan längre?
Användarvisningsbild
av MartinS
andreas_lofgren skrev:Fattar inte att handlaren inte slänger på ett par ordentliga alufälgar. Men plastratt, även Kinetic ratten är ju skinn, finns det verkligen en annan längre?
Ju längre en bil kommer i livscykeln desto billigare blir materialvalen, det är min spaning...
av dissonans
Tror ni den är felbeställd, eller bara beställd med så lite utrustning som möjligt för att på så sätt kunna få hem en bil med nya motorn tidigare? Fast isåfall borde den väl iofs ha rullat en hel del demobil..
Användarvisningsbild
av crumpets
Beställa en bil totalt utan utrustning som demobil känns helt fel. Du vill ju gärna kunna visa lite features på en sån. Jag kan för mitt liv inte förstå hur den som beställde den där tänkte... Kinetic kostar ju inte mycket och med det paketet har man ju faktiskt den utrustning som säkert 75% av köparna är fullt nöjda med. Om inte mer... Men den där. Wow. Plastratt? Det ser ju så galet snikat ut så bara en riktig ärkegubbe som verkligen hatar utrustning kan vilja ha den. Dock fin färg!
av Lövet
Ja, så märklig som bilen är borde den nästan gått som testbil innan.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 100

Det börjar bli hög tid att bagageutrymm[…]

Funderar på att leta lite på skroten e[…]

P0171

Visst sitter evap-ventil och kolkanister baktill v[…]

Joo, det är den. Jag har använt den n&au[…]