Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av baronenI
Nu har jag haft så mycket strul med Vida 2014A, det är bara att inse den funkar inte.
Frågan är hur får jag fatt i Vida 2014D eller nyare ?
Användarvisningsbild
av P210
cs80 skrev:Någon som har patchen till vida 2014a. Dom jag har hittat har virus.
Har du fått din dator smittad av patchen det eller är det ditt antivirusprogem som talar att det innehåller virus?

De flesta antivirusprogem jag använt anser att patchar är infekterade och ska betraktas som farliga, antar att det har mer att göra med hur de fungerar, dvs att innehållet i det här fallet ska modifiera en .exe-fil vilket antivirusprogrammet upptäcker. Jag har aldrig fått något skräp i mina datorer pga patchar fast antivirusprogrammen klagar. De patchar som jag behöver köra om flera gånger får jag ha zippade, jag packar upp dem och patchar, antivrisprorammen tar bort dem.. and so on..
av cs80
Virus programmet hittade trojaner i patch filen som jag hittade på nätet. (minns inte vilken sida jag hittade filen på tyvärr).
Verkar vara mkt krångel med 2014a. Även jag har råkat ut för att sidan bara är vit när man startar Vida all-in-one.
av jimmi
Någon som vet om själva dicern är samma mellan prg?.
Har 2012 prg nu o funkar fint i datorn men har bara lånat själa dicern.Om jag köper en 2014 på ebay kommer den funka med mitt 2012 tror ni ?
Användarvisningsbild
av leiwi
jimmi skrev:Någon som vet om själva dicern är samma mellan prg?.
Har 2012 prg nu o funkar fint i datorn men har bara lånat själa dicern.Om jag köper en 2014 på ebay kommer den funka med mitt 2012 tror ni ?

Japp :D
Användarvisningsbild
av P210
Lilleman02 skrev:jag hade funderat att köpa VIDA/DICE till från aliexpress, jag tänkt kan jag läsa av felkoderna på svenska?
Japp, om du väljer svenska som standardspråk under installationen av Vida, har inte kommit på något sätt att ändra det sedan.
  • 1
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 241
Reparera läckande AC

Var försiktig när du drar ur och å[…]

Här är ju justerbara IPD toe-rods.. :-)[…]

Bagageluckan på bilen har börjat kr&ari[…]

Oljeläckage S40 1.8F -08