Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av grillchips
Bredvid svärfars T6, måttligt sugen på att byta motor. :D
Bild
Användarvisningsbild
av joel80
Man borde tvångsomhänderta den och ge den ett bra fosterhem... Och ge dig en rostig gammal 240 på sin höjd! ;)
av Frosnam
joel80 skrev:Man borde tvångsomhänderta den och ge den ett bra fosterhem... Och ge dig en rostig gammal 240 på sin höjd! ;)
Haha, nä men det är så jäkla meningslöst att tvätta. En repa på grusvägen sen så är den lerinpackad igen.
Sen när det väl torkar upp så blir det dammigt i stället. Bara skit.

Tror att frugan har tvättat bilen nån gång. :-DD
Användarvisningsbild
av grillchips
Hittade en kompis!
Bild
Användarvisningsbild
av Gotlandsbästa
Frosnam skrev:Har idag ägt min XC70 i sex månader. 330 mil är avverkade och jag har inte tvättat den än, haha! :lol:
skitigxc70.jpg
Haha, ser ut som min. Hjälper inte att tvätta. Blir lika skitig efter en dag. Men vad lite du kört :lol:
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Gotlandsbästa skrev:
Frosnam skrev:Har idag ägt min XC70 i sex månader. 330 mil är avverkade och jag har inte tvättat den än, haha! :lol:
skitigxc70.jpg
Haha, ser ut som min. Hjälper inte att tvätta. Blir lika skitig efter en dag. Men vad lite du kört :lol:

Jag ställer mig i denna skara jag också. Totalt tröstlöst att tvätta bilen med det här vädret och dessa småvägar jag har runtomkring :roll:
Användarvisningsbild
av joel80
Håller inte alls med.. Okej att den blir ytligt skitig rätt fort i sånt här väder. Men håller man inte efter med tvättningen lite under vintern kommer asfalt, tjära och annat skit sätta sig så jävla hårt att man inte får bort det när man väl tvättar.. utan att jobba rätt hårt. Och när skit sätter sig så hårt mår nog inte lacken så bra heller.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
Räckvidd T6 Recharge

Hej, jag har precis fått hem min v60 T6 Rech[…]

Anliggande frambroms 740

Har beställt två satser med glidbultar […]

Vänster bakfälg blir varm