- mån 11 nov 2013, 20:57
Så jag har inget med den att göra.
Så jag säljer hårdvaran, sedan hur en skiva bara dyker ner i brevlådan med ett program, det vet jag inte ;)
Skillnaden är bara annat skal, har en del original chip, lite snabbare CPU.
Så den håller högre kvalité.
Men funktionsmässigt så är det ingen skillnad. Det är programvaran som sätter gränserna.
Min har ingen Bluetooth och det har inte dem andra kina heller, det är bara Volvo Original som har detta.
Jag gör inte detta för att tjäna pengar, men 200kr är bättre än 0, så länge inget strular och jag går back :)
Sedan blir det en liten extra peng på sonens sparkonto.
Man får gärna fråga mig via PM, så slipper jag låta som en försäljare här.
Jag svarar gärna på övriga Dice frågor här.
matte75 skrev:Mjukvaran skickas separat och inte från mig.KnotVillage skrev:Jag har lite svårt att tro att Volvo släpper monopolet på felkodsläsare till lekman. Men men har tradera och blocket godkänt så har väl dom krävt något typ av intyg. Det handlsr ju ändå om samma slutresultat, läsa koder från volvobilar. Tycket inte det spelar någon roll om dom kommer i ett tomt mjölkpaket. det verkar vara mycket jobb om du nu bara tjänar 200:- per enhet.Men det måste väl vara olagligt att sälja Vida som är mjukvaran? Även om han ändrat inne i hans Dice så är det väl ändå fortfarande olagligt att sälja Vida?
Så jag har inget med den att göra.
Så jag säljer hårdvaran, sedan hur en skiva bara dyker ner i brevlådan med ett program, det vet jag inte ;)
Skillnaden är bara annat skal, har en del original chip, lite snabbare CPU.
Så den håller högre kvalité.
Men funktionsmässigt så är det ingen skillnad. Det är programvaran som sätter gränserna.
Min har ingen Bluetooth och det har inte dem andra kina heller, det är bara Volvo Original som har detta.
Jag gör inte detta för att tjäna pengar, men 200kr är bättre än 0, så länge inget strular och jag går back :)
Sedan blir det en liten extra peng på sonens sparkonto.
Man får gärna fråga mig via PM, så slipper jag låta som en försäljare här.
Jag svarar gärna på övriga Dice frågor här.