- fre 08 nov 2013, 22:14
Dvs du säljer dem vidare?
Knappast 50% trasiga. Men dem senaste har strulat och det är flera ifrån Sverige som fått problem.
Detta gäller bara den modellen jag köper och inte dem andra versionerna.
Man kan t.om göra lite mer med en DICE som Volvo inte gör, kräver dock programmet VDASH. Då kan man ändra språken osv på dashen.
Går att köra VIDA på 512MB ram, men jag tror man inte ska pressa för hårt.
Finns en anledning till att dem sätter specifikationerna.
2Gb kan jag se som ett minimum eftersom operativet tar en del kapacitet.
KnotVillage skrev:Alex T från aliexpress köper jag mina från. Kommer hem på 4 dagar och har aldrig fått någon trasig.Du har köpt 10 enheter?
Andreasace "Och jag har redan förklarat. Jag personligen ger inte ut detta för jag kan inte garantera någon säkerhet."
Säkerhet, det klart man köper på eget ansvar, beställer han en från din köpare och den är trasig så inte kommer han kontakta dig. Det verkar som du får 50% defekta enheter och då kan jag förstå att du inte rekommenderar honom men det är ju bara att skriva det. Jag har beställt cirka 10st av samma köpare och alla har varit hela.
Dvs du säljer dem vidare?
Knappast 50% trasiga. Men dem senaste har strulat och det är flera ifrån Sverige som fått problem.
Detta gäller bara den modellen jag köper och inte dem andra versionerna.
Man kan t.om göra lite mer med en DICE som Volvo inte gör, kräver dock programmet VDASH. Då kan man ändra språken osv på dashen.
Går att köra VIDA på 512MB ram, men jag tror man inte ska pressa för hårt.
Finns en anledning till att dem sätter specifikationerna.
2Gb kan jag se som ett minimum eftersom operativet tar en del kapacitet.