- ons 28 aug 2013, 16:51
Lag (1994:1219) om den europeiska konventionen angående skydd för de mänskliga rättigheterna och de grundläggande friheterna
AVDELNING I - RÄTTIGHETER OCH FRIHETER
Artikel 6 - Rätt till en rättvis rättegång
2. Var och en som blivit anklagad för brott skall betraktas som oskyldig till dess hans skuld lagligen fastställts.
PTV skrev:Inget ovanligt alls att dessa mindre ljusskygga bilfärsäljare säljer blänkande fina bilar som man skruvat ner km räknaren kraftigt på.Dom ska sättas dit exakt lika mycket som de blåser folk på deras pengar för rena bluffbilar.Att därmed basunera ut enskilda namn på nätet är ju en helt annan femma där köparen i så fall bär sig lika bedrägligt åt som denna säljare om inget annat redan är bevisat genom domstol mm.Namnet på bilföretaget och var det befinner räcker tillräckligt långt i dessa ärenden.Korrekt, detta finns det faktiskt lag på:
Lag (1994:1219) om den europeiska konventionen angående skydd för de mänskliga rättigheterna och de grundläggande friheterna
AVDELNING I - RÄTTIGHETER OCH FRIHETER
Artikel 6 - Rätt till en rättvis rättegång
2. Var och en som blivit anklagad för brott skall betraktas som oskyldig till dess hans skuld lagligen fastställts.
Detta konto väntar på att avslutas, jag är vad man kan kalla före detta medlem. Därför är det ingen idé att försöka kontakta mig då jag inte läser vad som skrivs ändå.