Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av llesrof
Heatseeker skrev:Där ser man, knappast serie tillverkade hjul... Men länka gärna till en sida där man kan köpa sådana fälgar så man ser vad dom kostar!
Det står ju i artikeln att de kostar 2 miljoner dollar. En gissning är att dessa inte finns i tillverkarens standardsortiment. Eller gissning och gissning, jag kollade och tillverkaren har inga juvelprydda fälgar. Du får förmodligen köpa dem och ta med dem till en juvelerare. Det brukar vara så när det skall vara extra bling-bling.
av Heatseeker
Forsell: om inte tillverkaren har sådana fälgar som bilden visar, utan att man måste åka till en juvelerare så finns ju inte den fälgen att köpa i det utförandet!

Det jag ville se var typ en länk till en fysisk sida där man kan beställa hjul med ädelstenar på,
Användarvisningsbild
av vetten
Dom fälgar som är dyrast? Ja det är dom som kostar mest pengar :lol:

(Tillförde inte så mycket men antagligen det rätta svaret) :-)-)
Användarvisningsbild
av ThomasT
Heatseeker skrev:Forsell: om inte tillverkaren har sådana fälgar som bilden visar, utan att man måste åka till en juvelerare så finns ju inte den fälgen att köpa i det utförandet!

Det jag ville se var typ en länk till en fysisk sida där man kan beställa hjul med ädelstenar på,
Givetvis är det Asanti som fixar även ädelstenarna, men dessa är bara oneoff så de kommer inte komma upp på någon hemsida...
Du får helt enkelt slå dem en signal och diskutera fram vilken variant du vill ha... ;)

.
Motorn tappar kraft och dör.

Om du kör bilen utan LMM inkopplad så b[…]

Det där är en kraftigt läckande v&a[…]

Bromsskivor och belägg till 740

Alla skivor som får säljas inom EU komm[…]

Föredrar sim i bilen, slipper koppla upp mobi[…]