ge_219 skrev:FY skotte....78.000mil.....är det nåt att köpa, nåt att ha !?81,000:-
Hade aldrig i mitt liv köpt en bil med så många mil...
Vad begärde han för pris !?
Moderator: Moderatorer
volvo-v90 skrev:bilen på länken http://www.blocket.se/vi/7530536.htm?ca=20_sDen där rullar ju i kga?
de e en kompis gamla bil den har gått 78.000 mil inte 21.000 som säljaren säger länk på bilen när han ägde den http://www.garaget.org/?car=5574
volvo-v90 skrev:ja har sett den bilen den står här i stenungsund där ja bor....Burken skrev:ni får gärna skriva vem de va som försökte luras..... namn ;)jag vet inte om jag kan de.
jag har tele om de e någon som vill ha de?
jag kan la skriva vem som äger den
hellena lundberg i stenungsund
regnr e CSA 663
volvos80 skrev:volvo-v90 skrev:ja har sett den bilen den står här i stenungsund där ja bor....Burken skrev:ni får gärna skriva vem de va som försökte luras..... namn ;)jag vet inte om jag kan de.
regnr e CSA 663
By the way... det är inte tillåtet att lägga ut personliga handlingar o utelämna nån utan bevis... trots att personen i fråga inte vill vara ärlig
tänk på det gubbar.... men ja hade inte heller villjat ha den =)
S60AWD2.5T skrev:volvos80 skrev:volvo-v90 skrev: jag vet inte om jag kan de.ja har sett den bilen den står här i stenungsund där ja bor....
regnr e CSA 663
By the way... det är inte tillåtet att lägga ut personliga handlingar o utelämna nån utan bevis... trots att personen i fråga inte vill vara ärlig
tänk på det gubbar.... men ja hade inte heller villjat ha den =)
Finns inget i denna tråd som strider mot svensklag inbegripet PUL.
"Personlig handling" som du skriver samt utelämna någon är rent svammel. Här dömer vi inte personer det gör rätts instanserna, här spekulerar vi i om bilen är skruvad. Det finns inget namn i tråden så allt är ok. Reg. fakta är almänhandling och helt fritt. Dessa data är ju redan PUL cencurerade.
Får verkligen hoppas att bilen kommer till rätta :lol:
Ok så du menar att du vid ett par tillfä[…]
Frugan tog BE efter att jag mådde lite risig[…]
Ja, fast förbrukningen av AdBlue verkar ö[…]