Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Jag tror att en moderator måste göra det. Tyvärr ingen action från det hållet.
Men det kommer kanske...

Det är ingen här som vill "jäklas" med dig, men om du hade placerat din tråd (fråga) i kategorin med de lite äldre bilarna, hade du kanske fått fler svar och bättre råd.
Lycka till med bilaffärerna. (740 eller 940 är ett bra råd - verkligen)
okej okej jag hittade inte riktigt rätt skall kolla bättre i fortsättningen :)

740 och 940 skall kollas då med tack!

v40 är väldigt liten bak va??

är det någon som har en åsikt om renault scenic? den känns som den som är perfekt i storlek nämligen.. finns även e n citroen picasso som e typ samma men båda dom märkena har väl ganska dåligt rykte? finns de någon likvärdig med dom som är bra?
av rd350
adyvaly skrev:chrysler voyager 5 sits eller 7 blir det perfekt för dig med 3 barnstolar............ (D) (D) (D) (D)
Chrysler var väl ett taskit råd till en som säger sig veta väldigt lite om bilar! En av marknadens sämsta bilar, skruvar själv mycket på sådana, ren skit!! Kan man nöja sig med en så gammal bil som en 945a så köp det. Få tag i en 98a fullutrustad så åker du fint och billigt. Absolut driftsäkraste bil du kan hitta! :wink:
ja de verkar va svårt o hitta just 98a? är väl poppis då :) hittade bara äldre på blocket men jag får väl hålla ögonen öppna! chrysler har jag också hört mycket dåligt om..
tack för era svar :)
Citroen.

Jag älskar franskt.
Men att köra fransk bil, där går gränsen. Huua.

Det varierar med årsmodeller och när ty[…]

230fk går snålt

Lite dum fråga men är du säker p&a[…]

Hej funderar på att byta ratt, har en MY 201[…]