- mån 12 jan 2009, 22:33
Det är så det ligger till alltså. :???: Då är det inte mycket att göra åt antar jag. :roll:
Moderator: Moderatorer
Brainy skrev:Problemet med googleadds är ju att google slänger ut den annons som passar tråden bäst samtidigt som den betalar bäst.Så Brainly du menar att hela (jagrullar.se) är i händerna på multinationella företag... :shock: :shock: :shock:
Så här handlar det inte om att fordonsvärderingen har hört av sig och vill annonsera på forumet utan dom har hört av sig till google som i sin tur har avtal med jagrullar...
quisten skrev:Självklart går de att spärra varje företag individuellt om man uppmärksammar det, men det var upp till webmaster att berätta och avgöra om han ville göra det. Nu har han valt att göra honom och det beslutet stödjer jag då jag inte anser att företag som uppenbarligen har tveksamma metoder för att värva kunder ska premieras genom att få synas här.Brainy skrev:Problemet med googleadds är ju att google slänger ut den annons som passar tråden bäst samtidigt som den betalar bäst.Så Brainly du menar att hela (jagrullar.se) är i händerna på multinationella företag... :shock: :shock: :shock:
Så här handlar det inte om att fordonsvärderingen har hört av sig och vill annonsera på forumet utan dom har hört av sig till google som i sin tur har avtal med jagrullar...
Har ni skrivit avtal med GOOGEL............... :shock:
Då är vi väl inte oberoende Volvo forum........... Eller............................................... :?:
Jag rullar är tydligen topp styrda av stora företag... :?: Förlåt mig men det trodde jag inte.......... :???:
Vad skall jag säga......................... :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Jag är I Chock........Vad säger karln............!!!!
Joo, det är den. Jag har använt den n&au[…]