Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av *pettson*
uppdaterar.. grejorna kom vid 17 tiden och det är rätt saker. Verkar vara helt ok saker, varken bättre eller sämre än andras. Dock till bättre pris ändå..
Användarvisningsbild
av Brainy
Jag hade ett rätt så långt telefonsamtal här om dagen med en person på skruvat.se som jag uppfattade som nyckelperson på företaget, en snabb check visar också att han är styrelseledamot för det så jag väljer att ta vårt samtal som mycket seriöst. :)

Han verkar vara en mycket sympatisk man med fötterna på jorden och med fina visioner för skruvat.se. Utifrån den bild av företaget jag fick tillsammans med deras framtidsvisioner och personliga egenskaper gjorde mig mycket sugen att erbjuda dem mina tjänster.

Jag kommer definitivt att handla därifrån framöver och har svårt att se att jag skulle bli missnöjd.

Men något han sa och som ni bör ha i åtanke är att de drog igång för mindre än en månad sedan.
Så är det något till er bil som inte finns just nu, skicka dem ett mail och fråga om det är på gång eller vänta några dagar och kika på hemsidan igen. De fyller på kontinuerligt.

Nu blev väl det här nästan smygreklam men jag fick ett mycket seriöst intryck av företaget :)

mvh
Anders

Ps. jag passade på att ändra rubriken lite ;) Ds.
Har ej beställt från skruvat.se än men jag har en polare som säljer samma grejor som dom, fast han har ett snitt på 15% billigare än dom.

men jag vet att deras grejor är skjyssta efter som att han tar från samma ställe.

dom verkar ju bra på leveranser också vad jag läst
Rookkeer skrev:Har ej beställt från skruvat.se än men jag har en polare som säljer samma grejor som dom, fast han har ett snitt på 15% billigare än dom.

men jag vet att deras grejor är skjyssta efter som att han tar från samma ställe.

Trevligt, har din vän försäljning i någon nätbutik?
Kollade torkarblad till min V50. Skall ha flatblade. Kostar 480 kr för ett paket på Mekonomen och 250 inkl frakt från skruvat.se Undra om det är någon kvalitetsskillnad? Nån som har köpt torkarblad, annat än bosch?
Användarvisningsbild
av gundj
Screwed.se? "fniss" bara ett utslag av min konstiga humor.
Hoppas inte kunderna blir det bara.
av *pettson*
gundj skrev:Screwed.se? "fniss" bara ett utslag av min konstiga humor.
Hoppas inte kunderna blir det bara.
jag har inte blivit det iallafall.. seriöst pris och seriösa garantier, bra frakttid och bra pris på frakt, har alternativet faktura för dom som inte vill dribbla med kortet på nätet. Det grundar för att det är och kommer att bli en stor bra aktör på reservdelar.
Bakvagnsbussning för 590:- låter ju inte alls fel, börjar ge sig på min.
1380:- original, inte så mycket skillnad mot autoexperten.
sidan klara inte att ta fram rätt delar till min bil när jag slog in regnumret. jag fick delar till V70 (den på 850 karosen) men jag har en V70N
Travolta skrev:
Rookkeer skrev:Har ej beställt från skruvat.se än men jag har en polare som säljer samma grejor som dom, fast han har ett snitt på 15% billigare än dom.

Trevligt, har din vän försäljning i någon nätbutik?

Tjenare inte ännu ska prata med honom om det, träffar honom i dag
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]