Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av exup
VolvoB20 skrev:
exup skrev::D 0-100 på 6,5sek toppfart 250Kmh kunde väl ha vart bättre men duger fullt ut
En petitess :D

6,5 är väl 0-60 mph ?
6,9 är det väl för 0-100 km/h manuell. Automat tar väl strax över 7 sek

Var nämligen själv intresserad av en sådan ett tag....
Tjenna!
Enligt Chrysler själva 0-100kmh 6,5s,läs här http://www.chrysler.se/crossfire/pdf/cr ... ed_aut.pdf
Som sagt,bara jag tror att den går så bra så är jag nöjd :wink:
av DDD
Gratulerar till ett förhoppningsvis bra bilköp.
Har tagit några varv med en sådan bil på nordschleife [http://www.nuerburgring.de/] och den är kul. Dessutom så har den, enligt mig, drivning på rätt hjulpar.

MVH
Användarvisningsbild
av vetten
:twisted: :twisted: :twisted:
Användarvisningsbild
av CP2
Frågan är ju bara vad det är för hund du har........jag hade nog aldrig kommit på idén att stoppa in en lerig långhårig schäfer i nya bilen! :-)
Användarvisningsbild
av exup
CP2 skrev:Frågan är ju bara vad det är för hund du har........jag hade nog aldrig kommit på idén att stoppa in en lerig långhårig schäfer i nya bilen! :-)
Korthårig bordercollie :D
Användarvisningsbild
av exup
DDD skrev:Gratulerar till ett förhoppningsvis bra bilköp.
Har tagit några varv med en sådan bil på nordschleife [http://www.nuerburgring.de/] och den är kul. Dessutom så har den, enligt mig, drivning på rätt hjulpar.

MVH
Ahh,låter roligt :D Vad körde du?Låga 8or eller :wink:
Användarvisningsbild
av CP2
exup skrev:
CP2 skrev:Frågan är ju bara vad det är för hund du har........jag hade nog aldrig kommit på idén att stoppa in en lerig långhårig schäfer i nya bilen! :-)
O-T men är det en Nya Zeeländare då? Har själv haft Border Collie. Han åt bilbälten som ung.....:-( Och soffor, och sängar och.......saknar honom som fan!
Användarvisningsbild
av gundj
Titta pâ din hund när han sitter o skiter, sen tittar du pâ profilen pâ din nya bil :-)
Samma ryggböj :-)

Kul bil iallafall, och säkert trevlig jycke. Min fâr inte âka annat än i V70 och Feroza.
av *pettson*
har skruvat lite för djupt i bilmodellen ifråga. Gillar den inte.. Att chrysler inte har en susning om hur den fungerar heller gör inte saken bättre..tyvärr.
Användarvisningsbild
av exup
CP2 skrev:
exup skrev:
O-T men är det en Nya Zeeländare då? Har själv haft Border Collie. Han åt bilbälten som ung.....:-( Och soffor, och sängar och.......saknar honom som fan!
ne,tror att dom avlade fram den korthårige bordercollien i Holland elle nåt sånt,det är en erkänd ras nuförtiden av brukshundsklubben..Min äter bara kött :-)
Underkänd på avgasrening

Bra tips!

Cupefläkten.

Det är så att jag har en v60 D3 2012. […]

Jag skulle gissa att mångledaren med en dsub[…]

Ojämn gång.

Min XC70 1 -99/00 rullar ojämnt på tom[…]