Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Irrblosset
Fluffen skrev:Marsch in på banken på måndag då. :lol:

Lovar du att du kommer över och lagar allt som går sönder sen, åt mig då? :D

Jo, jag ska nog köpa den tänkte jag... :-)
Användarvisningsbild
av Fluffen
Visst, jag har bara ca 40 mil till stockholm så det kan jag väl göra. :wink:
Användarvisningsbild
av Irrblosset
Fluffen skrev:Visst, jag har bara ca 40 mil till stockholm så det kan jag väl göra. :wink:
Otroligt snällt av dig!
Jag ringer direkt! ;-)
av Uninium
Varför inte göra det med internetbanken? sålänge det inte är skuld på den så behöver man ju inte knalla in på banken för att föra över pengar.
Så ring nu upp dom och åk :D
Användarvisningsbild
av Lilja
Visserligen har den inte gått så långt men jag tycker ändå det verkar aningen dyrt för en icke turbo.
Användarvisningsbild
av Bosa
Lilja skrev:Visserligen har den inte gått så långt men jag tycker ändå det verkar aningen dyrt för en icke turbo.
Är väl lågtrycksturbon i den där, brukar ju inte vara alltför mödosamt om man skulle vilja komma upp i "vanliga" turbons effekt. :)
Användarvisningsbild
av Lilja
Bosa skrev:
Lilja skrev:Visserligen har den inte gått så långt men jag tycker ändå det verkar aningen dyrt för en icke turbo.
Är väl lågtrycksturbon i den där, brukar ju inte vara alltför mödosamt om man skulle vilja komma upp i "vanliga" turbons effekt. :)
Står ingenting men och andra sidan är det GLT grillen vid närmare koll så. Kan vara.

Ser fin ut annars i vilket fall så, tycker dock ändå det är lite dyrt.
Användarvisningsbild
av Bosa
Nu kanske jag är ute på tur med Monarken men från och med 96 så fanns väl 940 inte med vanlig sugmotor? Är lite osäker på det dock. :)
Användarvisningsbild
av Lilja
Bosa skrev:Nu kanske jag är ute på tur med Monarken men från och med 96 så fanns väl 940 inte med vanlig sugmotor? Är lite osäker på det dock. :)
Oj tänkte inte ens på det :lol:
Användarvisningsbild
av Irrblosset
Nu får ni sluta...gör mig inte mer förvirrad nu...! :-)
Nu har jag ju bestämt mig för att köpa den och så säger några, för dyrt...
GAAAH! *dunkar huvudet i väggen igen*

Tycker att du verkar ha det mesta i utrustning, ja[…]

Märkligt fel på torkarna

Ska villigt erkänna att jag inte har en aning[…]

Vakuumklockan rör sig inte heller

synd att XC60 inte har amber-ventilerat nappa -l&a[…]