Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av BGA
På 700/900 kollade jag den 559onde sidan och där fanns inget årtal! Bör ju vara några av de allra äldsta trådarna på detta forum.
Läste om någon som haft samma problem. Han hade löst genom att skapa ny profil/ användarnamn/ lösenord? Jag får väl göra något liknande.
Användarvisningsbild
av SvenB
BGA skrev: sön 07 okt 2018, 10:49 På 700/900 kollade jag den 559onde sidan och där fanns inget årtal! Bör ju vara några av de allra äldsta trådarna på detta forum.
Läste om någon som haft samma problem. Han hade löst genom att skapa ny profil/ användarnamn/ lösenord? Jag får väl göra något liknande.
Dessutom ska du väl inte leta på 559:onde sidan, utan sida 1 om du vill ha en sida som inte är den senaste.
Användarvisningsbild
av V9097
Jag saknar profilstatusen som fanns i det gamla forumet, tex "övningskörning, halkkörning, däckkrängare, volovnörd etc i kombination med att antalet inlägg respektive användare skrivit.
Användarvisningsbild
av Cotag
Hur ändrar man rubriken i en tråd som varit med någon månad?
Har läst att man ska få upp editeringsmöjligheter om man klickar rubriken men så är inte fallet, iallafall inte på min pc.
Användarvisningsbild
av frasse4
Ändra rubriken i första inlägget bara.
av GoranP
Jag läser meddelandena i forumet via en normal webbläsare, (Chrome), i telefon/platta/dator.
En sak som jag saknar är symbolen med den röda klockan, (för olästa meddelanden), även i botten/slutet på sidan. När man har läst färdigt i en tråd, då är man längst ner på sidan. För att fortsätta med nästa olästa meddelande, då måste man scrolla till toppen igen. Det hade varit betydligt enklare att läsa om den funnits där också ...
av EGN390
Hej
Är helt ny medlem, men eftersom xc70:ian börjar bli till åren, kommer jag säkert att nyttja detta forum, för att få hjälp och tips.
Nu undrar jag om man kan få mejl om att någon svarat på mina frågor eller måste jag logga in och kolla?
Användarvisningsbild
av StefanN
EGN390 skrev:Hej
Är helt ny medlem, men eftersom xc70:ian börjar bli till åren, kommer jag säkert att nyttja detta forum, för att få hjälp och tips.
Nu undrar jag om man kan få mejl om att någon svarat på mina frågor eller måste jag logga in och kolla?
Om du klickar på det lilla taggiga hjulet under svarsrutan får du upp alternativet "Meddela mig när tråden besvaras"

Nej, den är i mässing och sitter cirka 5[…]

Mjaa det kan vara vanskligt att lyfta i det tr&ari[…]

https://x.com/lovecarindustry/status/192550084999[…]

Det blir sanslöst bra, väl värt pen[…]