Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
Hahahaha.. Du måste ju ha lyckats välja fel på vart du skulle navigera? :D
Användarvisningsbild
av grillchips
Hahaha! :D jag har hört om sådana historier förr, funderar nästan på om någon trollat när de lagt in vägar.
Användarvisningsbild
av joel80
Jo.. Numera är så gott som alla "viktiga" vägar inom städer oftast låsta till nivå 4 eller 5. Man måste då vara rätt erfaren redigerare för att få ändra vägarna... så "nya" användare som går in och börjar redigera ska inte kunna orsaka så mycket skada p.g.a okunskap eller jävelskap. :D
av Primus
Jag använder Waze väldigt mycket. Tycker den är väldigt bra. Men då Google Maps bara blir bättre och bättre tror jag att Waze kommer tryckas undan.
Användarvisningsbild
av SBergdahl
Primus skrev:Jag använder Waze väldigt mycket. Tycker den är väldigt bra. Men då Google Maps bara blir bättre och bättre tror jag att Waze kommer tryckas undan.
Jag tyckte googles navigation var bättre än Waze redan 2011 när jag jämförde senast. Då var det den versionen av google Maps navigation man fick ladda in bakvägen som ett löst applikationspaket för att den egentligen inte fanns i sverige än.
Användarvisningsbild
av StringerBell
Det jag har märkt är att det är betydligt färre synliga waze'are vid resor längs Malmö och Göteborg än vad det var för ett antal månader sedan. Det betyder väl inte att det är färre användare, kanske. Det går väl att köra "osynligt".

Jag gillade inte alls Waze till att börja med, men ville ha rapporteringsfunktionaliteten. Tyckte mycket bättre om Google Maps, som är mera lättanvänd och där man får en mycket bättre överblick mellan olika rutter än med Waze. Waze är inte alls intuitiv, speciellt inte om man är van vid Google Maps.
Ta bort midjelist XC70

Ja jäklar, den videon ska man nog inte anv&au[…]

Välkommen ut i trafiken

Så var det fixat, tog inte många minut[…]

Då är du i gott sällskap. Vå[…]

Hade samma på min,var lilla batteriet som va[…]