Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Lexington
Absolut!

Första rådet i tråden, första rådet från ett annat forum och ett råd från en arbetskamrat, alla på TomTom avgjorde, dessutom läste jag ett par recensioner på nätet (där dom fått nästan exakt samma betyg) + att jag tyckte kartbilden (på de bilder jag sett) såg mer lättförståelig ut på TomTom:en!
Användarvisningsbild
av Steffe3
Lite sent nu, men jag är nöjd med min Garmin också (alltid hittat rätt hittills), men lite sega på kartuppdateringar är min uppfattning. Kommer uppdateringar ganska ofta, men dom missar saker som är gjorda för flera månader/år sedan, trots att man skickar in påpekande om det.
av volvoc70cab
Köpte em TOMTOM GPS. Helt fantastisk ! Ansluter den bara till datorn och den känner direkt av om den ska uppdateras. Detta inträffar nästan på dagligen att den uppdateras med ny information. Enkelt , bara att ansluta den via det nedladdade programmet.
Köpte en 6 tum på Net On Net för 999 kr den 29/10 i år.
Användarvisningsbild
av Micce1980
volvoc70cab skrev:Köpte em TOMTOM GPS. Helt fantastisk ! Ansluter den bara till datorn och den känner direkt av om den ska uppdateras. Detta inträffar nästan på dagligen att den uppdateras med ny information. Enkelt , bara att ansluta den via det nedladdade programmet.
Köpte en 6 tum på Net On Net för 999 kr den 29/10 i år.
Vad är det för modell?
Användarvisningsbild
av Micce1980
volvoc70cab skrev:TOMTOM GO 60
Låter trevligt att du är nöjd med den. Köpte en Tomtom GO 510 med världskartor då jag inte kommer vara i Europa på ett tag och efter flitigt användande i nio veckor har jag bara bra att säga om den, trevligt med aktivt fäste med så man slipper sätta fast laddkabeln vid varje användning.

Hade en liknande Tomtom sedan sex år innan och den levererade riktigt bra, men efter tusentals starter var startknappen inte helt att lita på tyvärr

Test med husvagn. Många laddstopp.... […]

V60 Classic har väl ändå inte AdBl[…]

V90 läggs ner.

Mercan torde ha markfrigång som en gokart.[…]

3G släcks

Hej gjorde service på min bil 3/7 i år[…]