- sön 16 aug 2015, 13:19
Köpte stötdämpare till min gamla S60 där, valde original Sachs för betydligt bättre pris än mekonomen och andra "kvalitetsfirmor" tar för tex Monroe eller tom Sachs. Hade kunna fått billigare märke också. Tog även med lesjöforsfjädrar varav bakre av kraftigare modell då släp drogs mycket men billigare än andra ställen utan rabatt. 2 dagars leverans med Schenker kan jag inte klaga på fast det var ju ca 2 år sedan.
Länkarmar samt lite smådelar för jobbet är enda jag inte köpte där för jag ville testa kraftigare bussningar och det fanns ej i lager när jag hade behovet samt skyddet för fjädern fanns ej som sitter längst ner mot dämparen.
Länkarmar samt lite smådelar för jobbet är enda jag inte köpte där för jag ville testa kraftigare bussningar och det fanns ej i lager när jag hade behovet samt skyddet för fjädern fanns ej som sitter längst ner mot dämparen.
XC70II D5 Summum AWD -08 Polestar LED/xenon edition. Twinpipe med MY14 facelift, 3X NBB 225 Alpha Pro LED 165W på Qpax-båge, MY13 LED belyst R-design växelkonsoll, Erakir DC 19".
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..