Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Perra83
När ja bytte skyltar (2014 april) på V70Rn så gick såklart de där smala listerna sönder. Beställde nya hållare på Volvo för den korta plåtskylten.
När jag hämtade ut de nya hållarna råkade jag nämna att bara den lilla listen hade gått sönder. Fick då till svar att "Varför köper du inte bara den då?" Den lilla listen utan reklammöjlighet kostade bara ett par kronor på Volvo Rejmes :shock: :shock:
Användarvisningsbild
av Kite
Ok tack för infon, ska se vad jag hittar. Min tanke var att ersätta nuvarande handlarens reklam med något eget mer personligt. Hittade tidigare möjlighet att beställa personliga skylthållare men ingenstans som enbart säljer listen med eget tryck (eftersom hållaren är 1v gammal så är jag inte intresserad av att skruva loss den). Blir väl ev att beställa ny hållare och bara använda listen, och då hoppas att den är kompatibel med nuvarande hållare :)
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Innan jag fick tag på en neutral skylthållare satte jag en bit svart eltape över firmanamnet, varför åka runt och göra reklam utan att få något för det.
av Clonetom
jojjeblom skrev:Innan jag fick tag på en neutral skylthållare satte jag en bit svart eltape över firmanamnet, varför åka runt och göra reklam utan att få något för det.
Då får du plocka bort volvoemblemen åxå då :lol:
Användarvisningsbild
av jojjeblom
Clonetom skrev:
jojjeblom skrev:Innan jag fick tag på en neutral skylthållare satte jag en bit svart eltape över firmanamnet, varför åka runt och göra reklam utan att få något för det.
Då får du plocka bort volvoemblemen åxå då :lol:
Det är gjort sedan länge :D

@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och[…]

Yes det ingick på vparts! Dock ej lås

Går startspärren i så kommer den […]

Tror nog att det var cordsläpp på n&a[…]