Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av Lapaol
Någon som kan ge mig tips på hur man kopierar en RTI-DVD. Har frågat dataexperter men alla går bet...*ler*...verkar omöjligt...har en egen version 2 som har slutat fungera och nu fått låna en version 6 som jag vill kopiera...det kan väl inte vara fel...
av Lapaol
Tack så mycket för det snabba svaret...bara och skaffa sig en dualbrännare då... ;-)...iaf billigare än att köpa en ny DVD från Volvo skulle jag förmoda...
av Teemu
duallayer brännare hittar du under 1000kr med kvalitétsmärken som tex NEC m.fl.

//Teemu
av S.t.r.a.n.D
Japp, varsågod. Nu vet ju inte jag om det är lösningen på problemet, men om skivan du ska bränna är på över 8GB så är det en 2 lager skiva. Så då måste du ha en brännare som bränner Dual Layer + en sådan skiva. Skivorna finns inte på så många ställen har jag sett (här iaf) plus att dom är dyrare än vanliga skivor.

Jag har en DVDbrännare av märket LiteOn som bränner DualLayer och den fungerar kanonbra. Kommer inte ihåg vad den kostar men under 1000-lappen var det då. Jag har sett att den finns att köpa på Elgiganten här i Luleå så jag antar att den finns på alla andra Elgiganter också.

Lycka till med brännandet och God natt...

Kan slå ett slag för Isudar och tr&arin[…]

Har en Hybrid T5. Uttagen 2020 juli. Nu (bara va[…]

Dragkontakt *Uppdaterad*

Vissa saker är det problem med om prylarna &a[…]

Använder Milenco Aero till XC40. Tror att det[…]