Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Arnold skrev:Förr eller senare blir de väl fulla. Hade oljan runnit ut när jag vände på dem så hade jag ju inte behövt ställa frågan. Men jag tycker vi har löst problemet nu.
Nä man tycker ju det men tydligen rinner allas olja ur utom för dej så lite underligt är det.
Men iofs ska du ha dem helt rena så de kan ligga bredvid gafflarna så är det en annan sak :lol:
Clonetom skrev:
Arnold skrev:Förr eller senare blir de väl fulla. Hade oljan runnit ut när jag vände på dem så hade jag ju inte behövt ställa frågan. Men jag tycker vi har löst problemet nu.
Nä man tycker ju det men tydligen rinner allas olja ur utom för dej så lite underligt är det.
Men iofs ska du ha dem helt rena så de kan ligga bredvid gafflarna så är det en annan sak :lol:
Har du hört med alla andra? Då var ju inte frågan så betydelselös för dig i alla fall. :lol:
Clonetom skrev:Mest förvånad över hur vissa får så annorlunda fel.
Sätter sej och plockar ur kula och fjäder för att få ur oljan ur slangen medans andra öppnar ventilen och vänder på slangen..
Tröttnar du aldrig? Tycker du inte att det är dags att lägga ner nu?
Arnold skrev:
Sätter sej och plockar ur kula och fjäder för att få ur oljan ur slangen medans andra öppnar ventilen och vänder på slangen..
Du behöver inte skämmas och va lessen.Alla är barn i början,vissa lär sej med tiden.......andra inte.Vilken grupp du tillhör får framtiden visa :D
Clonetom skrev:
Arnold skrev:
Du behöver inte skämmas och va lessen.Alla är barn i början,vissa lär sej med tiden.......andra inte.Vilken grupp du tillhör får framtiden visa :D
Att du bara orkar!
Anliggande frambroms 740

Jag brukar skruva ur glidpinnarna och vända o[…]

Min bil var inne på verkstad för ca 2v […]

Volvo V50 "Mr White"

Snyggt! Det matchar ju resten av interiörens […]

DennisCA's Volvo 850 -97

Snyggt jobbat, kul att se!