Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av turbo t5
Hej Håller på och lagar lite rost på min caddy och skulle nu behöva ha två nya trösklar till den,har varit på mekonomen och ad-bildelar och frågat om det finns att köpa som ekonomiplåt men det gör det inte, har sökt på nätet men kan inte hitta något där heller :( så nu undrar jag om det finns någon på det här kunniga forumet som vet om det går att ta trösklar från en golf eller passat och moda lite så det passar och i så fall från vilken årsmodell? har googlat lite om det men kan inte hitta något bra svar...... Tacksam för svar :D
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Inte direkt svar på din fråga men... Kan du inte bara ta vanlig plåt och bocka till? Det är väl så dom flesta brukar göra när dom lagar rost.

Annars finns ju ett annat alternativ: Åk till en skrot, leta reda på en rostfri caddy, fram med kapen, och plocka trösklarna 8)
Bör väl inte kosta så mycket tycker jag.
av rd350
Har du kollat vad originalbitarna kostar? I bland är vissa delar till caddybilarna billiga, säskilt om det gäller pickupen som är samma som skodan.
Användarvisningsbild
av turbo t5
Nej jag har inte kollat vad orginaltröklar kostar om det nu finns att köpa,får ringa och hör på måndag och se vad dom säger.
Annars köper jag nog från en golf 3 och provar....
Bensinpump till B27A 1978?

Jag håller med om att 1389447 borde vara til[…]

Såhär står det när jag googl[…]

installera dragkrok

ok, tack för det! Kollade lite mer på […]

nackdelar med Running Boards

I tillbehörsbroschyren står det fö[…]