Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Har beställt en V60 (företagsbil som ägs av Volvofinans) och skulle idag registrera mig på "Min Volvo" för att följa upp vad som händer med kärran.

Lyckas dock inte, utan får felmeddelande: Åtgärden misslyckades. Var god se över inmatade uppgifter." Ska/kan man inte registrera på sig själv, när det är någon annan som kommer att äga bilen? Borde väl inte spela någon roll hur ägar-/brukarsituationen ser ut, så länge det är jag (och till mig) som har orderbekräftelsen är ställd?

Jag har givetvis skickat samma fråga till swedencr@volvocars också, dock seeeeg respons därifrån, därav min frågeställning om någon råkat ut för samma sak?
Fick en aktiveringslänk nu och kunde logga in första gången (så det funkar ju, uppenbarligen). Ligger bara i steg 1 so far...

Nu kan jag dock inte logga in igen, då min epostadress tydligen inte finns registrerad... Verkar lite halvkeligt med den där sidan.

To be continued...
Var ett tjall med registrerad epostadress. .se hamnade i adressen (från BraBil, troligtvis) istället för .com. Så kan det gå.

Tråden kan raderas.
B230E K-Jetronic 740 till 240

Rent generellt, är motorn byggd för 98 […]

Det är så det ska fungera och anledning[…]

Kan inte låsa upp dragkroken

S40 2009 Låset till dragkroken kärvar. […]

Kullagret där rattaxeln går in i styr[…]