Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av *pettson*
Klar poäng där nolimits.

Sen Georg..
Vem provoceras? Du får väl maila runt och se om det är nån som blir provocerad?
Läskunniga är dom flesta försäljningsavdelningar, dom får dessutom dra sina egna slutsatser gällande hur och varför saker inte säljer eller säljer bra.
Internet är en väg, kundutfrågningar är en annan. Det finns säkert 100 metoder till. Är inte särskilt insatt i just den biten. Har aldrig behövt vara insatt i den heller.

Lessen nu att du fått det under skinnet. Bättre kan du isåfall. Jag har mera opelblod och toyotablod i mitt system än jag har biltema, min senaste krona som kom ifrån dom var 1989 och jag jobbade på deras postorderavdelning, kände mej mera som en slav än jag kände mej som anställd eftersom man kroppsvisiterades på vägen in och ut av vakter. Kika på skatteverket ska du se vart jag får mina pengar ifrån, en del är ju iallfall läskunniga i FLER trådar än här och det har gjort att dom faktiskt vet hur hela min utbildning och hela mitt hittils arbetsliv sett ut. Dom lär inte hitta på konspirationsteorier...
Nu är jag nog däremot lite inne på om inte du kör nån form av antireklam här.. att det kanske är DU som är ett av ombuden för företagen då du tycks veta allt djupt om deras marknadsföring och hemligheter :shock:
seså Georg.. läs på nu...
Volvo 740 fördelare

Är det lh2.4 i nya motorn så borde de v[…]

Värme i kupén laddhybrid

Vad har du för tillskottsvärmare är[…]

Ja , det är enkelt att jobba med vänster[…]

Läser av med Icarsoft cr Max och Biltemas kod[…]