Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av essåtti
Det blev en c30.
1600 mil, -07, skinnklädsel, pris 134000. Är det ett bra pris eller har jag blivit blåst?

Helt rätt, tycker också att Golf är rätt plastig. Men funkar ju. Däremot så är stereon inte
i närheten av c30. Synd att inte premium följer med summum.

Vad kostar det att sätt in en sån?

Någon som vet var man kan få priser på bodykits och sånt till volvo. Kanske en bakspoiler.
Hittade tillbehövssida på volvo.se, men där står inga priser.

Tack för alla svar!
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
134000 verkar vara ett bra pris om man jämför med blocket.se.

Premium Sound är lite svårt att stoppa in nu.. om det ens går så blir det väldigt dyrt. fast högtalare bör gå att byta upp till Premium Sound.

Förresten, vad blev det för motor?

/Kalle
av jumu01
essåtti skrev:Det blev en c30.
1600 mil, -07, skinnklädsel, pris 134000. Är det ett bra pris eller har jag blivit blåst?

Helt rätt, tycker också att Golf är rätt plastig. Men funkar ju. Däremot så är stereon inte
i närheten av c30. Synd att inte premium följer med summum.

Vad kostar det att sätt in en sån?

Någon som vet var man kan få priser på bodykits och sånt till volvo. Kanske en bakspoiler.
Hittade tillbehövssida på volvo.se, men där står inga priser.

Tack för alla svar!
Stod själv i valet mellan Volvo (2.0D) och Golf (TDI 2.0), valde Volvon för att den hade mer utrymme i kupen och att med de tillbehör jag valde till bilen så blev Volvon billigare än Golfen, så visst VAG är duktig på att ta betalt för sina tillbehör (t.ex 2 zon klimat skulle dom ha 11000 kr som finns redan i Volvon om du väljer från kinetic paketet och uppåt)!
Tyckte också att Volvon var mindre spårkänslig än Golfen.
Halvljus

Jag har en V50 -11 som jag var och besikta. Jag fi[…]

Är det en bärarmsbussning som håll[…]

Tmap sensorn är bytt och egr är bort pro[…]

Välkommen ut i trafiken

Om jag komer ihåg rätt så är[…]