Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Vart förvarar du dina däck??

Däckshotell
7
18%
Eget förråd Staplade
27
69%
Eget förråd Hängandes
5
13%
Hos en kompis
Inga röster
0%
Eget förråd, huller om buller.
Orkade inte klättra över åkklipparen så jag kastade. Nackdelen med långt och smalt skjul...
I garaget ska man skruva och muttra, inte förvara grejer.
Mina 2 uppsättningar fälgar som just nu förvaras i förråd är mixade i en hög med annat bråte
Väntar på att någon snart skriver "meh vadå förvara i garage/förråd?! mina nya 18" ligger såklart i mitt vardagsrum och utgör ny soffmöbel till det är dags att sätta på dom igen.."

Det är så jag skulle göra iaf, om det nu inte var så att man hade en sambo.. :)

/Turbo+
På en Europall, staplade under en presenning och under en stor GRAN.... Kallt, torrt, alltid skugga. Vad tror ni om denna placering, har smma placering på mina Husvagnsdäck :-O) :-O) :-O)
Har du en gran inomhus?? :D :D Eller hur gör du för att det alltid ska vara torrt utomhus. Det jag upplevt av södra sverige är att det är bra mycket fuktigare än hemma. Speciellt nu på "vintern" regnar det ju hela tiden. Bara nyfiken.. :wink: :wink: :wink:
RoadKiller skrev:Har du en gran inomhus?? :D :D Eller hur gör du för att det alltid ska vara torrt utomhus. Det jag upplevt av södra sverige är att det är bra mycket fuktigare än hemma. Speciellt nu på "vintern" regnar det ju hela tiden. Bara nyfiken.. :wink: :wink: :wink:
Man får inte va så nogräknad :???: Graneländet står utomhus :D Jag tror på samma resultat, fuktigt ute =fuktigt i garaget, samma med min Europall fuktigt ute = fuktig pall, Vintertid =torrt = Europall Torr......fan det blev märkligt :-(O) :-)-) :-O)

Joo, det är den. Jag har använt den n&au[…]

P0171

Har du provat lyfta batteripolen en stund så[…]

Grå kanske är bättre, bara fä[…]

Är det en volvofälg?