Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av S60AWD2.5T
fribbe_740 skrev:jag tror inte han åker dit på't, lagen har itne hunnit med dessa moderniteter än. fast om dom kallar honom till rättegång verkar dom ju iofs rätt självsäkra...
Lagen finns där, det är bara för tingsrätten att tolka den.
Så nog hinner lagen med i detta fall.
Det finns redan dömda för att ha "dolt" skylten.
av Fixaren
Det här är ju "nya problem" som uppstått. Detta leder till att lagar kan komma att skrivas om för att anpassas till rådande omständigheter.
av S60AWD2.5T
inget är nytt...............vek min skylt på kbågen redan 83..........
det är bara att tolka befintlig lag hårdare. Om detta står det i författningsamlingar.

Men vart tog trådskaparen vägen, Guantanamo eller??
av PoloPrinsen
Hur funkar det om man har "lite" extraljus som "råkar" skymma skylten uppifrån för dessa plåtpoliser och vägtullar?
Har 5 st Hella rally 3000ff i fronten på min polo. Ja jag vet att det är sååå vackert haha, men det lyser ungefär som 24-meterskillarnas.. och det duger bra åt mig. ;-)

Mvh PP
av robbieboy
Hey Boys and Girls!
Nope..bor inte i Svedala för tillfället..när jag var hemma förra veckan så det låg en stor hög med lappar om att hämta delgivningen på Polisen.
Kommer inte hinna dra i det eftersom jag sällan är här.. Så dom delgivningarna är utgågna..detta var ju..vad 1-2 år sen?
Användarvisningsbild
av isak
hej
förlåt att jag lägger mig
har inte lyckats klura ut hur du fått tag i utrustningen
ingen länk som jag provat på är i bruk KANSKE JAG KAN FÅ ETT TIPS PÅ FORUMET
MVH ISAK
Användarvisningsbild
av isak
HEJ MATZEN 10
tackar för hjälpen det blir ett stenskottsskyd?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Underkänd på avgasrening

Bra tips!

Cupefläkten.

Det är så att jag har en v60 D3 2012. […]

Jag skulle gissa att mångledaren med en dsub[…]

Ojämn gång.