Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Irrblosset
Matzen:
Kikade på krockbilderna... vad fan hände där egentligen? *nyfiken*
Skönt att du klarade dig så bra!
av Christian_m
Lilja skrev:
Jim Profit skrev:
Lilja skrev:Dock kan jag bara tillägga som en ren parentes att Aston Martin inte ägs av ford längre.
Ja jag hörde något om det, kommer du ihåg vilka som köpte Aston?
Inget bilföretag iallafall. Tror det var nån engelsk investgrupp eller något sånt, så nu är aston martin tillbaka i engelska händer ;)
Aston köptes av Prodrive. Mest känt för att driva Subarus rallyteam samt Astons Le Mans-satsning redan när Aston ägdes av Ford. Ska vad jag vet även driva ett F1-team fr.o.m. 2008.

http://www.prodrive.com

Är ganska övertygad om att Prodrive med Dave Richards i spetsen tar bättre hand om Aston än vad Ford skulle gjort.
Användarvisningsbild
av Brainy
Irrblosset skrev:Matzen:
http://jagrullar.se/forum/viewtopic.php?t=5268&
Du vet Matz dras till andra bilar, lastpallar och sånt ;)

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av Irrblosset
Brainded skrev:
Irrblosset skrev:Matzen:
http://jagrullar.se/forum/viewtopic.php?t=5268&
Du vet Matz dras till andra bilar, lastpallar och sånt ;)

mvh
Anders

Å fy fan....*efter att ha läst*
Vilket jävla svin som rammade honom och som vägrar stå för vad han/hon gjort!
Så jävla typiskt människor när dom gör fel...förneka och vägra in i det sista....(om jag sticker huvudet i sanden så försvinner nog problemet...)
Idioter.
av matzen10
Irrblosset skrev:Å fy fan....*efter att ha läst*
Vilket jävla svin som rammade honom och som vägrar stå för vad han/hon gjort!
Så jävla typiskt människor när dom gör fel...förneka och vägra in i det sista....(om jag sticker huvudet i sanden så försvinner nog problemet...)
Idioter.
Japp, idoiter finns det gott om ;-)
Jag ska väl inte sticka under stol med att jag tycker rättssäkerhet e viktigt men i det här fallet e det löjligt faktiskt.. Kostar en domare (övriga ledamöter e ju politiskt tillsatta och arvodesavlönas), en åklagare samt en försvarsadvokat och deras respektive medhjälpare för att pröva denna sak..
Nåja, har uppdaterat Anders länk till min tråd för den intresserade
av NCR
flink skrev:Dagens Volvo är så dåligt byggda så det finns inte! Jag kan inte fatta att det är lagligt att sälja bilar med den kvallitén till det priset. I och för sig har ju fransmän, italienare och amerikanare också gjort det i alla tider... men dom har ju sällan velat slåss med premiumsegmentet som Volvo vill göra. Amerikaner har ju sitt eget premiumsegment med en förväntad hållbarhet på drygt 15.000 mil. Volvo sattsar ju mest på den amerikanska marknaden, så det är väl vad vi har att vänta oss.

Mitt råd är att sälja skeppet innan det sjunker helt. Som du säger har den ju en vändradie som en atlantångare och gungar fram som en trålare på hög sjö, dricker soppa som en oljetanker och är förvånansvärt bekväm som en träeka med skinnsoffa :)

Med dessa lysande ord har du sammanfattat precis allt som slutade i mitt beslut att så snabbt som möjligt byta in bilen medan den fortfarande är värd nånting! :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Laga rost Göteborg?

Akram Bil vid gamla Siba lagade min sådan […]

Laddbox

Vi körde på en PhaseBox med spiralkabel[…]

Överhettad motor, grundorsak?

Hur vet du att den är överhettad?? Upp t[…]