- ons 01 feb 2017, 14:50
#1145965
Aha där ser man, jag har nog aldrig provat save på tomgång ;). Men jag ville belysa att det är skillnad på hybridsystmet på PHEVen. Ska man kunna köra direkt på elmotorn med fossilmotorn bortkopplad från drivhjulen vid ett konstant och optimalt varvtal lär man ju behöva ladda 50 kW eller mer direkt.
Kör nu: Tesla Model 3 LR, Volvo 850 Turbo -94
-> Garagetråd! <-
Tidigare bilar: Volvo 240 B200E -89, Volvo 960 B6304F -94, Volvo V70N B5254T -05, Alfa Romeo Giulietta 1,3T -13, Volvo 850 B5252S -96, Volvo 940 B230FB -93, Alfa Romeo Giulia 2,0T -18

Tidigare bilar: Volvo 240 B200E -89, Volvo 960 B6304F -94, Volvo V70N B5254T -05, Alfa Romeo Giulietta 1,3T -13, Volvo 850 B5252S -96, Volvo 940 B230FB -93, Alfa Romeo Giulia 2,0T -18