B230FB = 531 topp och VX3 kam, som ger 130 envisa åsnor istället för B230F/B230FD's slöa 116 fårskallar :D (så 14hk starkare, men ett helt annat register)
B230FB satt förövrigt på alla 940 91-92, sen kom nå löjliga mijlönissar och gnällde och vips så var volvo tvugna att byta till den hemska B230FD'n, som enligt mig är ännu sämre än B230F(även om effekten är samma på pappret)...
"Problemet" med VX3 kammen dock är att den är näst intill stendöd på lägre varv. Man lär upp till ungefär 3k rpm innan nått händer(blir rena rama 'turboruset' när man kommer upp dit

).
Populär för turbobyggen där man vill ha ketchup-effekt, inget jag själv skulle välja dock då jag föredrar jämna kurvor.
När det gäller sug-trimning så är det inte effekt man jagar(det är tämligen hopplöst), utan man är ute efter att ändra karaktären och effektkurvan, som kan ge bra mycket mer märkbara skillnader än en ren effektökning som "turbo trim" ofta bara gör. Dessutom brukar man ofta få offra något annat på en sugis för att uppnå den effekt man vill, t ex tomgången.
Det är dock även ofantligt mycket dyrare att trimma sugisar än turbo's, och kräver betydligt mer vetenskap för att få det bra.