- tis 15 nov 2016, 22:34
Ja, detta är ett känsligt ämne. Främst beroende på att de som själva inte kör AWD tror sig veta så jäkla mycket om hur AWD-förare tänker och har för behov och gärna är drivande i diskussionen. Det är lite som PC mot Mac fast tvärt om där Mac-användarna tvingas försvara sig mot rabiata PC-användare som tar varje tillfälle i akt att kritisera Mac :mrgreen:
Waizguy skrev: Spännande är det åtminstone att llesrof tycker att fyrhjulsdrivet är det bästa man kan ha, är man där är man på toppen av pyramiden.Din livliga fantasi roar mig en smula. Synd bara att den leder till att du drar helt fel slutsatser. Men vafan... det är ju inte mitt problem. Jag har aldrig skrivit att fyrhjulsdrivet är det bästa man kan ha. Det är något du har fantiserat ihop själv.
Waizguy skrev: Men fyrhjulsdrift går ju att strippa ned i flera olika kategorier innefattande drivning hela tiden, uppdelning av drivning per axel, låg-/högväxel etcetera. Jag väntar med spänning att du listar dessa för oss :) )Varför i herrans namn skulle jag lista dessa? Är du inte förmögen att göra det själv så får det vara. Möjligen om du bett mig snällt, men det gjorde du inte.
Waizguy skrev:Som jag skrev innan kör vad fasen ni villMen se på fan! Äntligen något vi kan vara överens om :lol:-)
Ja, detta är ett känsligt ämne. Främst beroende på att de som själva inte kör AWD tror sig veta så jäkla mycket om hur AWD-förare tänker och har för behov och gärna är drivande i diskussionen. Det är lite som PC mot Mac fast tvärt om där Mac-användarna tvingas försvara sig mot rabiata PC-användare som tar varje tillfälle i akt att kritisera Mac :mrgreen:
"I didn't hear the question but the answer is aliens"