Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av llesrof
Waizguy skrev: Spännande är det åtminstone att llesrof tycker att fyrhjulsdrivet är det bästa man kan ha, är man där är man på toppen av pyramiden.
Din livliga fantasi roar mig en smula. Synd bara att den leder till att du drar helt fel slutsatser. Men vafan... det är ju inte mitt problem. Jag har aldrig skrivit att fyrhjulsdrivet är det bästa man kan ha. Det är något du har fantiserat ihop själv.
Waizguy skrev: Men fyrhjulsdrift går ju att strippa ned i flera olika kategorier innefattande drivning hela tiden, uppdelning av drivning per axel, låg-/högväxel etcetera. Jag väntar med spänning att du listar dessa för oss :) )
Varför i herrans namn skulle jag lista dessa? Är du inte förmögen att göra det själv så får det vara. Möjligen om du bett mig snällt, men det gjorde du inte.
Waizguy skrev:Som jag skrev innan kör vad fasen ni vill :-)-)
Men se på fan! Äntligen något vi kan vara överens om :lol:

Ja, detta är ett känsligt ämne. Främst beroende på att de som själva inte kör AWD tror sig veta så jäkla mycket om hur AWD-förare tänker och har för behov och gärna är drivande i diskussionen. Det är lite som PC mot Mac fast tvärt om där Mac-användarna tvingas försvara sig mot rabiata PC-användare som tar varje tillfälle i akt att kritisera Mac :mrgreen:
av Waizguy
Nej då llesrof, jag ska inte "misskreditera" er som har det bättre, the magical four wheel drive. Har iof aldrig haft något emot sådana bilar men men. :)

Machintosh usch! Ska vi prata PC & Mac så kan jag säga dig att.....tar den diskussionen senare :)
av llesrof
Waizguy skrev:
Machintosh usch! Ska vi prata PC & Mac så kan jag säga dig att.....tar den diskussionen senare :)
Vem vet, vi kanske är överens där också :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Mac och alla apple produkter är ju värdelösa(speciellt iPhail och Ipad..), främst för att dom spärrar dom värre än fort knox och kostar ungefär 5ggr så mycket som dom egentligen är värda...

Kommer aldrig förstå mig på folk som köper skrot för 7-8000 som man inte kan använda som man vill, utan att hacka skiten... >_>

All Hail open source!
Användarvisningsbild
av AndreasThn
Lucif3r skrev:Mac och alla apple produkter är ju värdelösa(speciellt iPhail och Ipad..), främst för att dom spärrar dom värre än fort knox och kostar ungefär 5ggr så mycket som dom egentligen är värda...

Kommer aldrig förstå mig på folk som köper skrot för 7-8000 som man inte kan använda som man vill, utan att hacka skiten... >_>

All Hail open source!
Hmm förstår mig inte på android med ett hmi som ser ut att komma från 90-talet.

Iphone är vad jag vet inte dyrare än motsvarande Samsung?

Ser inget behov att behöva ändra mjukvaran i telefonen.
Användarvisningsbild
av Derank
Seriöst, ta den diskussionen ett annat årtionde på en annan planet tack
av Lövet
Får nog hålla med där. Vill inte att den här tråden helt plötsligt börjar handla om telefoner istället.
av Schmoyoho
Känns som det handlar mer om att få säga emot och argumentera än om fyrhjulsdriftens vara eller icke vara. Mac vs PC eller iOS vs android är ju snäppet mer tröttsamma diskussioner.
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
Ta bort midjelist XC70

Ja jäklar, den videon ska man nog inte anv&au[…]

Välkommen ut i trafiken

Så var det fixat, tog inte många minut[…]

Då är du i gott sällskap. Vå[…]

Hade samma på min,var lilla batteriet som va[…]