- ons 27 apr 2016, 16:52
andersuw skrev:Det var du som började med att aktualisera mina kommentarer i andra trådar, så då bör det väl rimligen ankomma på dig lägga fram dem, allt i analogi med dina krav på belägg som du dock väljer att inte tillämpa för dina egna påståenden.Yaniz skrev:Då får du ta dig tid att läsa mer ingående. Det är klart attjag blivit motsagd, men du har valt att bortse från det stora flertalet som jag fått medhåll av.Jag tror mig redan ha läst tillräckligt ingående och därvid inte funnit något stöd för det du beskriver. Om du har täckning för vad du säger får du gärna länka till de trådar du har i åtanke.
Yaniz skrev:Du är inte möjligtvis ett troll som sitter på Torslanda?Nej jag sitter inte på Torslanda och är än mindre något troll. Det faktum att du ens ställer frågan är dock knappast ägnat att öka din egen trovärdighet. Som jag redan påpekat har jag inte ens påstått motsatsen till vad du säger (att Volvos kvalitet skulle ha förblivit oförändrad eller förbättrats under Forderan). Jag har bara frågat vilka belägg du har. Redan detta är dock uppenbarligen tillräckligt för att du skall bemöta mig mrf en sådan fråga.
Du och andra är för övrigt fria att själva granska mina övriga inlägg här på forumet för att kolla om jag allmänt sett gör mig skyldig till någon otillbörligt positiv bias när det gäller kvaliteten på Volvos produkter, vare sig det nu handlar om bilar byggda/designade före Fords ägarskap eller under det. Ett färskt exempel är följande tråd:
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 9&t=126039
- Bees don't waste their time explaining to flies that honey tastes better than shit.