Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Lucif3r
Det är väl så att dom som gör sånt här har inget som helst intresse av att faktiskt vara polis, utan det är väl mest för att vara "tuff" och "udda"(på fel sätt)...
Att vara riktig polis är ju inte direkt bara att åka runt i en polisbil hela dagarna, sen får man ju inte "köra som man vill" heller.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Bra då kanske de sätta dit den där löken som lagt ut en massa videos på Youtube, men han har väl växt upp vid det här laget. Synd de inte kan kräva han på böter retroaktivt med. En sak att efter en 25 år eller mer bygga en klassisk polisbil och få göra det men dessa "snorvalpar" tillför bara problem. Att polisen inte ens kunde trötta ut han med att stanna honom flera gånger per dag säger en del i mina ögon hur långsamt tankegångarna går ibland hos folk :)
Med tanke på hur ofta riktiga polisbilar blir vandaliserade när de står parkerade och får stenar, flaskor osv kastade på sig under färd så kan jag inte förstå hur någon vill köra runt och leka polis varje dag med en falsk polisbil...

Jag har gett bilen ledigt idag, schysst eller hur?[…]

Larm går v70 -07

:-D Movement skulle jag gissa på, verkar g&[…]

Verkar stämma bra det. Fick just en notis om […]

Okej, ska testa det