Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

av mikebike
llesrof skrev:Han kanske inte kände till Europas alla kjolpaket till Volvo V70 :D
Det fanns inga kjolpaket till V70 i Sverige då (för 10 år sedan). Jag köpte mitt direkt från tillverkaren i Japan som berättade att mitt var det första som levererades till Europa, de hade bara sålt till Asien och USA tidigare.
av PTV
S80 Alien Death Skull.Alltid retar det någon ... LOL.

Bild
av jrek78
Har en svart V70 T5 -98.
XC grill. rails från -00. vinge, lister och backspegelkåpor från en grayline -00. Aut avbländbar innerspegel från C70. Fläktutblås-riktare från V60. Baktorkare från V50. Stolar och baksäte från V70R. Röd diod slinga bakom spegelbilden samt i bakljusen. Gröna led lampor på alla ställen innuti, samt i park.ljuset. HU-655 från V40 -04. Vit led belysning i mitt facket, under armstödet som kommer från T5R. Samt baslåda.. Ja, de va nog allt tror jag..
av V60D5AWDPolestar
Köpt textilmattor till fruns Focus.....
Användarvisningsbild
av Hilmer
Det mesta man gjort med bilen är ju lite "förbättringar" som exempelvis flate blade torkare, V70 lister på A-stolpen, chassisats, toning på bakre rutorna, extraljus, men pimpat... ja det skulle väl vara gula dimljus och en rödlackerad ventilkåpa.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Min är pimpad med ögonlock lackade i bilens färg, lackade stänkskydd, lackade spolarmunstycken, lackade torkararmar till strålkastarna och LED-lampor till kupébelysningen och snart lackade extraljus.
Finns mer men kommer inte på något specifikt just nu.

Allt är så klart lackat i bilens färg :)

Jag hade bytt följande om du skall ha bilen e[…]

Råd vid motortvätt

tvätta på bara.

V90 läggs ner.

Det kan ta tid...... Det hoppas jag :-D

Kanske inte dom flesta, men måånga g&a[…]