Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Bosa
Är läge att byta strålkastaren i fram på förarsidan då plasten är bortom räddning allra helst efter mitt försök att rädda den. :D

Vad är det som gäller, Volvo, Skruvat eller skroten? Nåt annat alternativ då de är dyra som stryk?
Användarvisningsbild
av Perc
Det är länge sen man har kunnat byta strålkastarglasen skilt på nån bil.

960 är väl sista Volvon där man kunde köpa dem löst.
Perc skrev:Det är länge sen man har kunnat byta strålkastarglasen ska. lt på nån bil.

960 är väl sista Volvon där man kunde köpa dem löst.
Konstigt jag har bytt mitt glas på min v70 - 02 för några månader sedan
Användarvisningsbild
av Bosa
Blev andra strålkastare med faceliften, plast istället för glas. Till den gamla har jag sett att det finns lösa glas att köpa men till faceliftlyktorna har jag inte sett att det säljs några lösa glas.
Jag gav 5700:-/st för mina Valeo xenon org lyktor till facelift i Sverige när jag bytte för några veckor sedan. Men nu bor du lite väl långt bort för att handla utav honom skulle jag tro då han är i Småland
Användarvisningsbild
av Bosa
Det var ett riktigt bra pris, har hittat Valeo till min för 3020:- i Sverige och priserna jag sett för Valeo xenon verkar landa på drygt 8k.
Om inte annat så bör man kunna få det skickat till sig, har den handlarn någon hemsida? :)
Bosa skrev:Det var ett riktigt bra pris, har hittat Valeo till min för 3020:- i Sverige och priserna jag sett för Valeo xenon verkar landa på drygt 8k.
Om inte annat så bör man kunna få det skickat till sig, har den handlarn någon hemsida? :)

Det är dessvärre en lokal bilskrot som numera mer eller mindre håller på med nydels försäljning. Har ingen hemsida samt jag är tveksam till om han skickar. Men inget är omöjligt.

Ok anledninngen till min fråga var att en av[…]

Youtube-tråden

Kundservice när den är som allra bä[…]

@EbbevonVolvo , Ditt bilpervo ;-) Man får[…]

Jag tror inte det men jag kan ju inte bevisa de[…]