Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Bullock
Har en fråga, han som säljer dice vida i jönköping på sidan köp/sälj, någon som har köpt utav honom ? funkar dom ?
Senast redigerad av 1 Bullock, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Länk till annonsen? Hittar ej den, eller har jag blivit blind?

Edit:
>>>Tänkte fråga han som säljer dice vida i jönköping på sidan köp/sälj, någon som har köpt utav honom ? funkar dom ?<<<
Prova att skriva så man förstår utan att klyva ögonen, te.x, Undrar angående annonsen X här på Jag Rullar, är det någon som köpt av den säljaren och fungerar dessa Vida Dice? :)
Senast redigerad av 1 Micce1980, redigerad totalt 0 gånger.
av S.t.r.a.n.D
Är nog också blind i så fall.

Är det ny eller begagnad? Gissar att säljaren är bästa personen att svara på om den fungerar eller ej.
Användarvisningsbild
av Micce1980
S.t.r.a.n.D skrev:Är nog också blind i så fall.
Har vi druckit samma sak då vi visar samma symptom? (BE)
Användarvisningsbild
av Bullock
Såg annonsen igår men ser att den inte finns kvar längre.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Eller så har du med druckit samma som jag. (:-)

Hur som så säljs det nästan uteslutande alltid billigare på alibaba och e-bay än på svenska annonssidor.
av S.t.r.a.n.D
Håller med, ser många som försöker sälja dom dyrare i sverige och tjäna pengar på det. Och köper du på ebay/aliexpress så är det ju nytt. Samma med andra saker, när jag köpte min Yatour så betalade jag halva priset på ebay jämfört med hos ett svenskt företag, förmodligen samma låda.
Löjliga priser XC70

Den här kan bli en bra värdemätare […]

EX60

Jag har i alla fall anmält mig som förs&[…]

ok, intressant! Vad det går att krångl[…]

Hmm intressant om ni lyckas med programmeringen..[…]